انتقال مشکلات ایست و بازرسی مرصاد راین به رئیس قوه‌قضائیه جهت تسریع در رفع آن

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح گفت: مشکلات ایست بازرسی مرصاد راین به ریاست قوه قضائیه منتقل می‌شود تا اقدامات لازم برای بهبود وضعیت این گلوگاه و تسریع در امور را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ در جریان سفر روزچهارشنبه(۱۰ آبان) رئیس قوه قضائیه و جمعی از اعضای شورای عالی قضایی کشور؛ حجت الاسلام احمدرضا پورخاقان، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور از ایست بازرسی مرصاد راین بازدید کرد.


وی در این بازدید مشکلات و موانع موجود را از نزدیک مورد بررسی قرار داد و تاکید کرد: در خواست های مردمی درباره‌ی این گلوگاه نیز در راستای حفظ حقوق عامه پیگیری می‌شود.


حجت الاسلام پورخاقان افزود: کمبودهای ناشی از بهره گیری از تکنولوژی های روز از جمله ایکس‌ری‌های انسانی و کامیونی، کمبود خطوط ورود و خروج در این ایست بازرسی، مکان نامناسب بازرسی و خرابی آسفالت ورودی ایست بازرسی پیگیری خواهد شد.


وی بیان کرد: مشکلات این ایست بازرسی به ریاست قوه قضائیه منتقل می‌شود تا اقدامات لازم برای بهبود وضعیت این گلوگاه و تسریع در امور را داشته باشیم.


ایست و بازرسی مرصاد در نزدیکی شهر راین و در سه‌راهی کرمان، راین، بم از ایست بازرسی های مهم کشور است که تردد ۱۳ هزار خودرو در شبانه روز در این ایست و بازرسی ثبت شده است.

کد خبر 1731520

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha