۱۱۰ قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای به امکانات تجهیز خواهند شد

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: امسال در کل کشور ۱۱۰ قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای به اقلام و امکانات مورد نیاز تجهیز خواهند شد که قرارگاه جهادی شهرستان شیروان نیز جزء آن است.

سردار محمد زهرایی، مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور چهارشنبه شب در حاشیه افتتاح قرارگاه عملیات جهادی پهنه ای شهرستان شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: قرارگاه جهادی پهنه ای برای حمایت از گروههای جهادی شهرستان و به عنوان بازوی عملیاتی دستگاههای اجرایی در مواقع بحران و مشکلات موجود عمل خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: اولین هدف از راه اندازی این قرارگاه اقدام به موقع و جهادی در مواقع بحران و سایر مشکلات است، ایجاد انسجام بین گروههای جهادی و اقدام هدفمند در حوزه های مختلف خدمات مومنانه، مسکن محرومین،قنات، آب شرب و سایر خدمات به مردم عزیز از دیگر اهداف این قرارگاه است.

 سردار زهرایی با اشاره به اینکه این قرارگاه بازوی اجرایی برای نهادها است عنوان کرد: انشاالله قرار هست سه قرارگاه پهنه ای در استان خراسان شمالی راه اندازی و تجهیز شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور بیان کرد: قرارگاه جهادی با هدف به کارگیری ظرفیت های بالقوه ادارات و به اشتراک گذاشتن توانایی ها و تجهیزات در راستای خدمت رسانی هر چه بهتر و بیشتر به مردم تشکیل شده است.

سردار زهرایی اضافه کرد: کار جهادی با تجمیع و پای کار آمدن تمامی ظرفیت ها در راستای خدمت به مردم تکمیل خواهد شد که در این مسیر با تشکیل قرارگاه جهادی، اقدامات و فعالیت ها با برنامه ای مشخص پیش خواهد رفت.

قرارگاه عملیات جهادی شهرستان شیروان چهارشنبه شب 10 آبان ماه با حضور سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور،شهردار و سرهنگ دارابی فرمانده سپاه ناحیه شیروان افتتاح شد.

کد خبر 1731533

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha