شیروان 106 شهید دانش آموز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده است

مدیر آموزش و پرورش شیروان گفت: این شهرستان در دوران دفاع مقدس 106 شهید دانش آموز تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرده که جای بس افتخار دارد.

فرامرز شجاعی، مدیر آموزش و پرورش شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن گرامیداشت فرا رسیدن 13 آبان روز دانش آموز اظهارکرد: امروز به برکت خون پاک شهدا در جای جای این مرز و بوم و حتی مناطق روستایی و محروم مردم از فضای آموزشی برخوردارند و روز به روز شاهد کسب موفقیت های علمی توسط جوانان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: دانش آموزان امروز ادامه دهنده راه شهید حسین فهمیده نوجوان دانش آموز هستند و سعی می کنند در اخلاق، معنویت، اعتقادات، تعلیم و تربیت ایشان را الگو قرار دهند و کسب موفقیت های قله های علمی توسط نوجوان گواه و گویای این موضوع است.

شجاعی با اشاره به توطئه های دشمن جهت تحریک و گمراه کردن جوانان از طریق فضای مجازی عنوان کرد: دشمنان سعی دارند غیرت و تعصب جوانان ایران اسلامی را نابود کنند و امروز نوک حمله آنان ضربه زدن به این قشر است و دانش آموزان با قرارگرفتن در مسیر حق و تعالی، فریب نیرنگو توطئه های آنان را نخواهند خورد.

 مدیر آموزش و پرورش شیروان بیان کرد: دانش آموزان هوشیار باشند در گرداب دشمن اسیر نشوند، هر چه از دوران دفاع مقدس به جا مانده ایثارگری ها و جانفشانی های نوجوان و جوانانی بود که به خاطر دفاع از ناموس و مملکت خود پا در عرصه مبارزه با دشمن گذاشتند و جان خود را فدا کردند.

کد خبر 1731536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha