صدور ۲۳۸۴ مجوز مشاغل خانگی در خراسان جنوبی

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲هزار و ۳۸۴ مجوز در راستای طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی صادر شده است.

غلامرضا اشرفی-مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی- در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی اظهار داشت: یکی از اقدامات این اداره کل فعالیت در حوزه مشاغل خانگی با همکاری جهاد دانشگاهی است که در این راستا خراسان جنوبی از جمله استان‌های موفق در اجرای طرح ملی توسعه مشاغل خانگی محسوب می شود.

وی در ادامه بیان کرد: طرح توسعه مشاغل خانگی یکی از طرح هایی است که می تواند در توسعه و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه و افزایش اشتغال زایی بسیار موثر باشد و از ابتدای اجرای این طرح شاهد برکات آن در استان بوده ایم.

اشرفی در خصوص تعداد مجوزهای مشاغل خانگی صادره گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲هزار و ۳۸۴ مجوز در راستای طرح توسعه مشاغل خانگی در خراسان جنوبی صادر شده هست.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی ادامه داد: در این راستا تاکنون ۵۰۱ طرح مشاغل خانگی به مبلغ بیش از ۶۴ میلیارد تومان به بانک های عامل خراسان جنوبی معرفی شده اند.

اشرفی در ادامه عنوان داشت: تاکنون به ۱۳۱ طرح مشاعل خانگی در استان تسهیلاتی بالغ بر بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است و مابقی در دست بررسی قرار دارد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان جنوبی در پایان گفت: در راستای پرداخت تسهیلات به ۱۳۱ طرح طی سال جاری برای بیش از ۳۵۰ نفر در استان فرصت شغلی در زمینه مشاغل خانگی ایجاد شده است.

کد خبر 1731590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha