هویت زنان ما از انقلاب اسلامی است/ عدم تعلق خاطر زن به خانواده از اهداف غرب است

عاطفه خادمی با طرح این سوال که چرا کشور ما با وجود دستاوردهای فراوان در حوزه زن و خانواده باید در موقعیت دفاع و اثبات قرار بگیرد؟ گفت: هویت زنان ما از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما باید در مقابله با غرب حالت تهاجمی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، عاطفه خادمی در همایش زن، زندگی آگاهی در جیرفت، با طرح این سوال که چرا کشور ما با وجود دستاوردهای فراوان در حوزه زن و خانواده باید در موقعیت دفاع و اثبات قرار بگیرد؟ گفت: هویت زنان ما از انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و ما باید در مقابله با غرب حالت تهاجمی داشته باشیم.

مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابراز کرد: بعد از اتفاقاتی که در غزه رخ می دهد در حساس ترین موقعیت تاریخی قرار داریم و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، در تقابل جبهه حق و باطل هستیم.

وی ادامه داد: مبادا امنیتی که به برکت جمهوری اسلامی بر کشور سایه انداخته موجب شود تا ما از فضایی که در آن زیست می کنیم، غافل شویم.

خادمی بیان کرد: سلسله اتفاقات سال گذشته با سوژه زن کلید خورد زیرا دشمن می داند کجا باید سرمایه گذاری کند.

مشاور امور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: در کجای دنیا می توان رهبری پیدا کرد که نسبت به جایگاه زن نگاه باورمندی داشته باشد.

وی با اشاره به این که امروز مورد هجمه دشمن قرار داریم، تصریح کرد: شاید امروز بانوان نسبت به ویژگی های زنانگی خود دچار تردیدهایی شوند که این تردیدها به دلیل هجمه هایی است که از فضای رسانه ای دشمنان به وجود می آید.

خادمی با بیان این که در حوزه هویتی زنان دچار چالش شده‌ایم، عنوان کرد: سیطره رسانه و دوری از کتاب به ویژه فضای مجازی که ورودی های مشخصی دارد فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

مشاور اجتماعی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به این که اسلام به خانواده اصالت داد، خاطرنشان کرد: در الگوی سوم انقلاب اسلامی زن عفیف، محجبه و شریف در متن و مرکز تحولات قرار دارد. 

وی با بیان اینکه تعلق به خانواده در برخی از از زنان کاهش یافته، عنوان کرد: غرب به دنبال رساندن زنان به این نقطه بود که زن روی خودش تمرکز کند و فرزند، همسر و خانواده را کنار بگذارد. 

کد خبر 1731597

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha