همدلی و وحدت رمز موفقیت در هر عرصه ای و کلید حل مشکلات است

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه همدلی و وحدت رمز موفقیت در هر عرصه ای و کلید حل مشکلات است، گفت: از فرصت ها و ظرفیت های موجود برای رفع مشکلات جامعه ایثارگران استفاده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام هبت اله هاشمی، امروز(۱۱آبان)، در پنجمین جلسه هم اندیشی کانون های غرب کشور استان های( کرمانشاه ، کردستان، ایلام، همدان و لرستان)، اظهارداشت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و مددکاری رسالت بنیاد شهید است و کارکنان این نهاد با بازنشستگی رسالتشان تمام نمی شود بلکه بیشتر می شود.

وی از بازنشتگان به عنوان ثروت این نهاد یاد کرد و افزود: همیشه در تلاش هستیم از توانایی، فکر و تجربه های بازنشستگان بهره مند شویم.   

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان بیان کرد: بهره مندی از تجربه بزرگان و بازنشستگان در کنار علم به رفع مسائل و مشکلات کمک می کند.

حجت الاسلام هاشمی با بیان اینکه مسائل و مشکلات بازنشستگان فراموش نمی شود، گفت: مسائل بازنشستگان بنیاد همواره پیگیری می شود.

وی با تأکید بر حفظ وحدت و همدلی خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی در هر کاری به ویژه در حوزه بنیاد شهید سبب پیروزی و انجام رسالت خطیری است که بر عهده داریم.

حجت الاسلام هاشمی اظهارکرد: با استفاده از فرصت ها و ظرفیت های موجود مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا و بازنشستگان برطرف شود.

کد خبر 1731598

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha