باشگاه کتابخوانی در کانون امام حسن مجتبی تیران تشکیل شد/جشن عضویت نوجوان در کانون

باشگاه کتابخوانی نوجوانان در کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران از توابع استان اصفهان برای ترویج فرهنگ مطالعه تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، کتابخوانی و ترویج فرهنگ مطالعه یکی از فعالیت های شاخص کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران محسوب می شود که در سه دوره از رویداد فهما موفق به کسب رتبه در این رواق شده و در رویدادهای کتابخوانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موفقیت هایی داشته است.

 تشکیل گروه های کتابخوانی در بین کودکان، نوجوانان و جوانان از برنامه های ترویجی این مرکز به حساب می آید که در قالب باشگاه های کتابخوانی مطرح بوده و امسال نیز دو باشگاه ویژه گروه ابتدایی و متوسطه اول تشکیل شده و کار خود را آغاز کرد.

افتتاحیه این رویداد فرهنگی در بین مناسبت های روز دانش آموز و نوجوان برگزار و اعضای عضو این باشگاه ها بسته فرهنگی کتاب را هدیه گرفتند که در این بسته فرهنگی برای نوجوانان و خانواده آنان کتاب قرار گرفته بود.

باشگاه کتابخوانی در کانون امام حسن مجتبی تیران تشکیل شد/جشن عضویت نوجوان در کانون

جشن عضویت در کانون فرهنگی و هنری

همزمان با افتتاحیه باشگاه های کتابخوانی، نوجوانی که جدیدا عضو کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) شده بودند این حضور خود را جشن گرفتند.

حضور نوجوانان در کانون مسجد فرصتی شده تا آنان علاوه بر بهره برداری از خدمات مرکز، فرصتی برای رشد استعدادهای خود پیدا کنند.

کادرسازی و تیم سازی یکی از شاخصه های کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران است که زبانزد عام و خاص بوده و در ارزیابی های دستگاه های نظارتی و جشنواره ها به این کانون مدال افتخار و امتیاز ویژه اختصاص داده اند.

باشگاه کتابخوانی در کانون امام حسن مجتبی تیران تشکیل شد/جشن عضویت نوجوان در کانون

جذب نوجوانان به مسجد رویکرد اساسی کانون

به گفته مدیران کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران، جذب عضو جدید جز مهمترین مولفه های ارزیابی اعضا است که افراد کانون در این امر نه تنها برای کسب امتیاز بلکه برای کمک به دوستان خود و تفریح و مهارت آموزی، به دنبال جذب می روند.

مدیر مسئول کانون امام حسن مجتبی(ع) تیران گفت: همسو با سیاست های قبلی کانون، همچنان بر جذب عضو، گروه بندی، استعداد شناسی و کمک به پیشرفت آنان تمرکز داریم.

باشگاه کتابخوانی در کانون امام حسن مجتبی تیران تشکیل شد/جشن عضویت نوجوان در کانون

لزوم کادرسازی و جذب نوجوانان به مسجد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون در این ویژه برنامه کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران گفت: کانون ها باید به دنبال کادرسازی و جذب افراد باشند.

علی معینی افزود: این کانون فرهنگی و هنری اسوه و الگوی جذب و تیم سازی بوده که موفقیت های زیادی را در پی این سیاست بدست آورده که اعضا از آن برای رشد فردی و اجتماعی خود استفاده کرده اند.

وی سرمایه گذاری برای مطالعه را ماموریتی مهم خواند و ادامه داد: توسعه فرهنگ مطالعه و نهادینه سازی آن در سنین کودکی و نوجوانی اقدامی راهبردی و اثر گذار است که کانون امام حسن مجتبی بر آن تمرکز کرده و طرح های جذابی برای آن اجرا می کند.

در ادامه این مراسم حکایت خوانی، خاطره گویی و خلاصه گویی کتاب نوجوان فعال در این حوزه انجام شد.

کد خبر 1731622

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha