آمریکا نماد استکبار در دوران معاصر است

حجت الاسلام زارعی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار، نماد استکبار در دوران معاصر است، گفت: تبیین و روشنگری طرح ها، نقشه ها و جنایت‌های شوم آمریکا در مناطق مختلف دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی امری است که لزوم استکبار ستیزی را برای نسل جوان و نوجوان ما را به همراه دارد.

حجت الاسلام علیرضا زارعی-امام جمعه بشرویه-در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی در آستانه فرارسیدن ۱۳ آبان اظهار داشت: در سیزدهم آبان ماه سه رخداد مهم و تاریخی در سه دوره مختلف واقع شده است.

وی ادامه داد: در ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ تبعید امام راحل به ترکیه، ۱۳ آبان ۵۷ شهادت تعدادی از دانش آموزان و ۱۳ آبان ۵۸ تسخیر لانه جاسوسی رخ داده که روز ملی مبارزه با استکبار جهانی هم نام گرفته است.

حجت الاسلام زارعی در ادامه گفت: در هر سه حادثه تاریخی مهم ما شاهد تقابل جمهوری اسلامی با طرح ها و توطئه های آمریکا هستیم و بهترین راهبرد در این تقابل استکبار ستیزی است که ریشه در آموزه های دینی و قرآنی دارد.

امام جمعه بشرویه با بیان اینکه قرآن کریم اساسی‌ترین راهبرد انبیا را در رسالت خودشان در مبارزه با طواغیت استکبار ستیزی معرفی می‌کند، افزود: امروز هم در دنیا نماد استکبار دوران معاصر، آمریکای جنایتکار است که راهبرد و تفکرش سلطه گری به هر نوع و هر قیمت است.

وی در ادامه گفت: جنایات آمریکا در سال ها و دهه های گذشته بر همه دنیا روشن است لذا باید برای معرفی چهره جنایتکارانه شیطان بزرگ این جنایات باز خوانی و تبیین شود.

حجت الاسلام زارعی عنوان کرد: تبیین و روشنگری طرح ها، نقشه ها و جنایت‌های شوم آمریکا در مناطق مختلف دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی امری است که لزوم استکبار ستیزی را برای نسل جوان و نوجوان ما را به همراه دارد.

کد خبر 1731638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha