انجام فعالیت های فرهنگی متناسب با نیاز محله در کانون های مساجد

اکبری گفت: کانون های مساجد با همدلی با مجموعه فرهنگی مسجد و امام جماعت، برنامه های متنوع، جذاب و متناسب با نیاز محله انجام دهند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، مراسم تجلیل و تقدیر ازحجت الاسلام گلمحمدی امام جماعت مسجد جامع شهباز با حضور شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر، فرمانده حوزه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) ، هیات امنا مسجد و جمعی از مردم، بعد از نماز مغرب و عشاء در این مسجد برگزار شد.

مسئول کانون فرهنگی هنری ثارالله، مسجد جامع شهباز، در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات امام جماعت مسجد در تبیین فرهنگ و معارف دینی و همچنین ارتباط با جوانان و نوجوانان گفت: زحمات شما در جذب جوان، تبیین و تشریح فرهنگ و معارف دینی و همچنین برگزاری جلسات فرهنگی و آموزشی جای تقدیر و تشکر دارد. 


 رئیس شورای اسلامی شهر شهباز با توجه به اینکه مسجد سنگر است، افزود: این سنگر امروز باید حفظ شود و باید در حوزه جنگ نرم و ترکیبی در مقابله با توطئه های دشمنان کار سایبری و بروز انجام دهیم. 

انجام فعالیت های فرهنگی متناسب با نیاز محله در کانون های مساجد

حسین اکبری ادامه داد: امروز باید مساجد در مسائل فرهنگی و مذهبی فعال و با برنامه های متنوع زمینه را برای جذب جوانان و نوجوانان فراهم کنند. 

حجت الاسلام گلمحمدی، امام جماعت مسجد نیز گزارشی از اقدامات فرهنگی مذهبی  ۴ ساله در مسجد و با همکاری کانون ارائه داد و گفت: کار فرهنگی نیازمند همدلی و همراهی همگانی است و این مهم باید در دستور کار همگان قرار گیرد.


گفتنی است در پایان این مراسم از خدمات شایسته حجت الاسلام گلمحمدی تقدیر شد.

کد خبر 1731776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha