13 آبان حماسه متجلی از قیام عاشورای حسینی است

امام جمعه شیروان گفت: یوم الله سیزدهم آبان تجلی حقیقی، مولود عینی، الگوی امروزی و تمام نمای پیام تاریخی، جهانشمول و مفاهیم ارزشمند و گرانسنگ حماسۀ جاویدان قیام عاشورای حسینی است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی، امام جمعه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی ضمن محکوم کردن جنایات وحشیانه اسراییل کودک کش اظهارکرد: آمریکای جنایتکار خائن و مخل نظم و امنیت عمومی جهان به عنوان شیطان بزرگ، مصداق تمام استکبار و فرزند نامشروع جریان های طاغوتی و سلطه اغواگرایانه شیاطین است.

وی خاطرنشان کرد: امروز در کل کشور مردم یک بار دیگر حملات فجیع رژیم صهیونیستی به نوار غزه را محکوم و از این رویداد قبیح و شنیع اعلام انزجار می‌کنند و با حضور اثر بخش خود جلوه‌های زیبای دیگری از ظلم ستیزی، مبارزه با استکبار و حمایت از مردم مظلوم فلسطین را به نمایش گذاشتند.

حجت الاسلام تکمیلی عنوان کرد: امروز دانش آموزان هم احساس همدردی با کودکان مظلوم غزه را می کنند و بیش از بیش از جنایات دشمنان آگاه تر شده و به مظلومیت آنان پی بردند، جنایات فجیع اسراییل غاضب دل هر مسلمانی را به درد آورده است، راهپیمایی 13 آبان امسال نشان دهنده این است که ایران هیچ وقت اقدامات وحشیانه دشمن را فراموش نخواهد کرد و همواره یار و همدل مردم مظلوم این مرز و بوم است.

رییس شورای فرهنگ عمومی شیروان بیان کرد: خروش مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا امروز بیشتر طنین انداز خواهد شد و نسل جوان حضور گسترده تری دارند و به یاد 10 هزار شهید غزه اعلام آمادگی کرده و تا پای جان ایستادگی خواهند کرد.

حجت الاسلام تکمیلی تصریح کرد: امروز کشورهای جهان هم دیگر این جنایتکاران کودک کش را به رسمیت نمی شناسند و دیگر مدافع آنان نخواهند بود، فلسطین دیگر تنها نیست و در حمایت آن هر اقدامی باشد انجام خواهیم داد.

کد خبر 1731821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha