اجماع جهانی علیه رژیم صهیونیستی بزرگترین موفقیت جهان اسلام پس از طوفان الاقصی است

سردار شکارچی بزرگترین موفقیت جهان اسلام بعد از طوفان الاقصی را اجماع ملت‌های مسلمان و غیر مسلمان علیه این رژیم سفاک و کودک کش دانست و تصریح کرد: روح مقاومت و پایداری و مقابله با ظلم و ستمگری در برابر شیطان بزرگ از انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار ابالفضل شکارچی، شنبه(۱۳ آبان) در اجتماع پایانی مراسم راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با اشاره به اینکه فلسطین اشغالی از کشورهایی است که ۷۰ سال مورد تظلم استکبار واقع شده است؛ افزود: ایران نیز از کشورهایی است که گروه‌های تروریستی را علیه او بسیج کردند و در عراق و یمن و...هم مردم را به خاک و خون کشیدند.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: در زمانی که آمریکای جنایتکار و اروپایی هایی که پا به سرزمین آمریکا گذاشتند فقط ۱۰۰ میلیون نفر سرخ پوست را فتل عام کردند تا جای پای خود را محکم کنند و هنوز هم سیاه‌پوستان زیر چکمه های خبیث آنان هستند و به زنان و کودکان و مستضعفین ظلم کرده و عده ای تبهکار تحت عنوان صهیونیسم در جاهای مختلف حکمرانی می کنند.

وی ادامه داد: حضور علنی بایدن و متحدان در سرزمین‌های اشغالی بعد از عملیات غرور آفرین و هیبت شکن آمریکا و رژیم صهیونیستی و همکاری کشورهای عضو ناتو با آنان علیه مردم مظلوم فلسطین برای این است تاب مقابله با گروه های مقاومت را ندارند؛ آنان حتی حریف گروه کوچکی مثل حماس که جان‌فدای غزه و دنبال حق طلبی و آزادسازی سرزمین‌های اشغال شده خود توسط رژیم خونریز هستند هم نشده و سراغ زنان و کودکانی رفته‌اند که نه سلاح در دست و نه امکاناتی برای دفاع از خود دارند.

سردار شکارچی بزرگترین موفقیت جهان اسلام بعد از طوفان الاقصی را اجماع ملت‌های جهان اعم از مسلمانان و غیر مسلمانان علیه این رژیم سفاک و کودک کش دانست و تصریح کرد: روح مقاومت و پایداری و مقابله با ظلم و ستمگری در برابر شیطان بزرگ از انقلاب اسلامی است و راهی جز فروپاشی برای رژیم کودک‌کش اسرائیل نمانده است.

وی افزود: حمایت آمریکایی‌ها با بمب‌های کشتار جمعی برای بازیابی روحیه ارتش نیمه جان صهیونیستی است
اما او هر روز در باتلاق فروپاشی فرو می رود و امروز این پرچم اسلام است که برافراشته است و اسرائیل فرو خواهد ریخت.

سردار شکارچی تاکید کرد: ملت مقاوم ایران از شهدایی چون حاج قاسم آموختند در برابر زورگویی و ظلم فقط باید با اقتدار جنگید و باید یقه مستکبران را فشرد تا زمانی که خفه شوند و از کرسی قدرت به زیر بیایند؛ این منطق انقلاب اسلامی است که امروز در دستان پر قدرت مقاومت ظهور و بروز پیدا کرده است.

وی لشکرکشی قدرت‌های دنیا در دریای مدیترانه و محاصره غزه را نتیجه زانو زدن آنان در برابر گروه حماس دانست که توان مقابله با این یک گروه را هم ندارند و گفت: آنان از جنگیدن رو در رو با حماس وحشت دارند و ذلیلانه و شکست‌خورده مردم را هدف بمباران خود قرار می دهند اما دوامی نخواهد داشت و پیروزی از آن فلسطین و گروه‌های مقاومت است.

کد خبر 1731847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha