استکبار جهانی از تربیت «نسل آرمانی» می هراسد

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به شاخصه های نسل آرمانی، گفت: نسل آرمانی خود را خدمتگذار محرومین و متواضع و فروتن می بیند وشبانه روز در سنگرهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و ... با هدف اعتلای انقلاب اسلامی فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،  حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی- مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی هوافضای سپاه در راهپیمایی یوم الله سیزده آبان که از میدان شهید قاسمی ساری آغاز و به بوستان ولایت ختم شد، با اشاره به اینکه سیزده آبان ۵۷که روز شهادت دانش آموزان و دانشجویان در دانشگاه تهران است به روز دانش آموز نامگذاری شده، اظهار کرد: ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس ۳۶هزار شهید دانش آموز تقدیم نظام کرد.

وی با اشاره به پیشینه مردمان مازندران به ویژه لشکر خط شکن ۲۵کربلا در هشت سال جنگ تحمیلی، بر لزوم تربیت نسل آرمانی برای آماده سازی زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) تاکید کرد و گفت: غزه منطقه استراتژیک و تعیین کننده مقدمات ظهور حجت الهی است باید برای  آماده سازی زمینه ظهور حضرت ولی عصر(عج) ملت مسلمان در کنار هم قرار گیرند.

حجت الاسلام تویسرکانی با اشاره به شاخصه های نسل آرمانی، افزود: نسل آرمانی باید همانند شهید حسین فهمیده عاشقانه خدا را پرستش کند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: خدا را ناظر وحاضر بدانیم تا از چند شخصیتی، ناامیدی و ترس رهایی پیداکنیم.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه نسل آرمانی خود را خدمتگذار محرومین و متواضع و فروتن می بیند، ادامه داد: نسل آرمانی همچنین با زورگویان عالم سازش نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه نسل آرمانی موانع اجرای عدالت و موانع ایجاد آرامش وشادی را برمی دارد، گفت: نسل آرمانی منتظر ظهور حجت الهی از تبلی، بی غیرتی و بی تفاوتی بدور است و تلاش خستگی ناپذیر دارد؛ شبانه روز در سنگرهای مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، دینی و ... فعالیت می کند.

حجت الاسلام تویسرکانی با بیان اینکه نسل آرمانی از هیاهوهای دشمنان انقلاب نمی هراسد، خاطرنشان شد: نسل آرمانی با ولایت خود را برای ظهور حجت الهی آماده می کند.

وی با بیان اینکه پیشرفت ملت ایران از عدم سلطه‌پذیری بودن آنهاست و ملت ایران به قله نزدیک شده، گفت: رسانه‌ها باید جنایات آمریکا را برای جامعه به‌ویژه نسل جوان برجسته کنند.

کد خبر 1731852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha