حضور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان تداوم استکبارستیزی را نشان داد

معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به جنایات اخیر رژیم اسرائیل در غزه استکبارستیزی را به اثبات رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان آذربایجان غربی، معاون وزیر و رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور با حضور در راهپیمایی پر شور شهرستان بوکان آذربایجان غربی گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان با توجه به جنایات اخیر رژیم اسرائیل در غزه استکبارستیزی را به اثبات رساند.

وی با گرامیداشت سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، این روز را نماد پایداری در برابر استکبار جهانی دانست و اظهار کرد: یوم‌الله ۱۳ آبان امسال، از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است که هم با اعلام تنفر از عملکرد گذشته و کنونی آمریکا، به‌خصوص در مسئله فلسطین و غزه و هم زمینه‌ای برای فعال‌تر کردن کشورهای اسلامی و جهان غرب در متوقف کردن جنایات رژیم صهیونیستی و اعلام حمایت و یاری رساندن به مردم غزه است.

این مسئول افزود: وعده صادق حضرت امام خمینی ره فرارسید و حتی پیش از موعد مقرر شاهد زوال و نابودی اسرائیل غاصب و رژیم منحوس صهیونیستی هستیم و این وعده محقق نمی شود مگر با ایمان و عزم راسخ و مقاومت در برابر ظلم .

خان محمدی با اشاره به پیروزی های مردم مظلوم غزه خاطر نشان کرد: رمز پیروزی در همه عرصه ها پیروی از ولایت فقیه است.

رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور خطاب به فرهنگیان و دانش آموزان گفت:  به حول قوه الهی دشمن در عرصه نظامی شکست های سنگینی خورده است که میبایست در عرصه های دیگر من جمله عرصه های فرهنگی و اقتصادی و همچنین فضای مجازی با فرهنگ‌سازی و امیدآفرینی در میان جوانان دشمنان خود را نا امید کنیم.

کد خبر 1731886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha