استکبارستیزی نظام گفتمانی مقاومت و جهاد تبیین است

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اهمیت مقاومت در برابر جبهه باطل و استکبار گفت: استکبارستیزی نظام گفتمانی مقاومت و جهاد تبیین است؛ راهبردی کلانی که در جریان خود دستاوردی جز پیروزی خون بر شمشیر نیست.

حجت الاسلام ابراهیمیان با اشاره به اهمیت گرامیداشت هفته استکبارستیزی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: استکبارستیزی برگرفته از شعائر ایمانی و الهی است، این منش و رویکرد جبهه حق است. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به اهمیت مقاومت در برابر جبهه باطل و استکبار گفت: استکبارستیزی نظام گفتمانی مقاومت و جهاد تبیین است؛ راهبردی کلانی که در جریان خود دستاوردی جز پیروزی خون بر شمشیر نیست. 

وی با بیان اهمیت استراتژی استکبارستیزی توضیح داد: استکبار در تاریخ همواره وجود داشته است و در زمانه ما چهره آن با وجود رنگ و لعاب های رسانه غرب آشکارتر از گذشته است، آنچنان که تطهیر دروغین و خدعه آمیز آنان آشکارتر شده است.

مرگ بر آمریکا و اسرائیل استراتژی ملت ها در برابر استکبارهای جهانی است

وی توضیح داد: آنچنان که در جریان اتفاق ها و رخدادهای عالم شاهد هستیم به ویژه جنبش های مردمی ملت ها در حمایت از مردم غزه ، آن هم در آمریکا و اروپا، گواهی است بر شکسته شدن هیمنه مدعیان دروغین حقوق بشر و در این میان اهل حق و آنان که دل در گرو اهل بیت(ع) دارند پیشتاز مبارزه با باطل هستند. 

وی با بیان این مطلب که شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل به واقع استراتژی درست ملت ها در برابر استکبارهای جهانی است عنوان کرد: ایران و دیگر کشورهای منطقه با وحدت بر شعارهای مرگ بر اسرائیل و آمریا استراتژی استکبارستیزی را در نظر دارد و فریاد تظلم خواهی ملت های مظلوم همچون فلسطین را به گوش جهانیان می رساند. 

ابراهیمیان از استکبارستیزی به مثابه یک فرهنگ و اندیشه ایمانی استراتژی و چارچوبی برای نظام گفتمانی ملت های آزادی خواه نام برد و توضیح داد: جبهه حق در برابر باطل به رهبری و زعام داری امر ولایت ایستاده اند و تا پای جان مقاومت خود را حفظ می کند. 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز خاطرنشان کرد: دانش آموزان و دانشجویان با باور به ارزش های الهی و با بهره مندی از تفکر بسیجی در بسط و گسترش اندیشه دینی پیشگام هستند آنان همواره برای دفاع از ارزش ها و آرمان های دینی با روحیه استکبارستیزی در جهاد تبیین حرکت می کنند. 

کد خبر 1731930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha