پیروزی جبهه حق بر باطل، سنت قطعی خداوند است

مدیر فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با اشاره به  آیه "فاتیهم الله من حیث لم یحتسبوا" پیروزی جبهه حق بر باطل را سنت قطعی خداوند دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام ماشاالله صدیقی در نشست استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت:۱۳ آبان ایام اللهی است که سر آغاز یک حرکت معنوی بر مبنای عقلانیت دانش آموزان انقلابی است و روز پرده برداشتن از چهره خبیث استکبار جهانی است.

مدیر فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: ۱۳ آبان روز بیعت با بزرگ مرد تاریخ امام خمینی ره است که پیام او در روح و جان آزادگان عالم دمید که هر چه فریاد دارید بر سر امریکا بزنید که آن شیطان بزرگ است.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: این روز، روزی است که دانش آموزان الگوی مبارزه با استکبار را برای دانش آموزان جهان به ارمغان آوردند.

مدیر فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه داد: حرکت جهادی تاریخ سازان ۱۳ آبان آثار و برکات زیادی داشت که این آثار را در دنیای زر و زور و تزویر امروز مشاهده می کنیم؛ دانش آموزان غزه در طول ۷۵ سال مبارزه با امریکا و صهیونیسم امروز در زیر وحشیانه ترین و بی سابقه ترین بمب باران های تاریخ به شهادت می رسند و از آرمان و اعتقاد خود دست بر نمی دارند و به نماد مبارزه والگوی جهاد ماندگار تبدیل می شوند.

حجت الاسلام صدیقی ادامه داد: سیزده آبان امسال متفاوت تر از سال های گذشته پیام آور عزت و اقتدار نظام اسلامی و بیعت با حکیم فرزانه مقام ولایت امام خامنه ای در دفاع از مظلومان تاریخ و روز  ننگ  و نفرین بر سران کشورهای عربی بود.


مدیر فرهنگی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان ادامه داد: در این جنگ نابرابر ناجوانمردان عالم کشتار خونین زنان و کودکان را به تماشا نشسته اند اما بر اساسه آیه "فاتیهم الله من حیث لم یحتسبوا" پیروزی جبهه حق بر باطل سنت قطعی خداوند است.

کد خبر 1732022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha