آیین افتتاح و واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به نیازمندان تربت جام

آیین افتتاح و واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرستان تربت جام در قالب نهضت ملی مسکن با حضور استاندار خراسان رضوی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، عصر امروز یکشنبه آیین افتتاح و واگذاری ۸۰ واحد مسکونی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در شهرستان تربت جام برگزار شد.

 واحدهای مسکونی در این پروژه با مساعدت ۱۷۶ میلیارد ریالی به صورت بلاعوض و معوض به بهره‌برداری رسیدند.

لازم به ذکر است؛ یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی همچنین در منزل یکی از نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) مستقر در این واحدهای مسکونی حضور یافت.

بازدید استاندار خراسان رضوی از زمین های در حال احداث نهضت ملی مسکن شهرستان تربت جام

 استاندار خراسان رضوی همچنین در ادامه سفر خود به این شهرستان از زمین های احداث طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان تربت جام بازدید کرد.

نظری در این بازدیدها ضمن بررسی روند احداث پروژه‌های طرح نهضت ملی مسکن و ارزیابی عملیات عمرانی ۳ هزار واحد مسکونی در حال اجرا؛ دستورات لازم را برای تسریع ساخت این پروژه‌های مسکونی خطاب به مدیران صادر کرد.

لازم به ذکر است؛ نشست نهضت ملی مسکن پس از این بازدیدها با حضور استاندار خراسان رضوی در محل فرمانداری تربت جام برگزار شد و طبق دستور استاندار مقرر شد؛ تا ۱۰ آذر ماه سال جاری فونداسیون ۱۰۰۰ واحد نهضت ملی مسکن در این شهرستان آماده شود.

پایان پیام/

کد خبر 1732129

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha