طرح «پیک کتاب» در زنجان برگزار می شود

با هدف دسترسی آسان اعضای کتابخانه به منابع مکتوب، طرح «پیک کتاب» به همت اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان زنجان در چهار کتابخانه عمومی «استاد رضا روزبه، حاج احمد مهدوی، سهروردی و سید افضل موسوی»اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، در فاز نخست طرح«پیک کتاب»، اعضای کتابخانه‌های عمومی شهر زنجان می‌توانند کتاب مورد نیاز خود را از چهار کتابخانه عمومی «استاد رضا روزبه، حاج احمد مهدوی، سهروردی و سید افضل موسوی» در درب منازل خود، دریافت کنند.

داشتن عضویت سراسری در یکی از کتابخانه‌های عمومی یکی از شروط شرکت در این طرح است و علاقمندان می توانند از طریق سامانه یکپارچه مدیریت کتابخانه‌های عمومی به آدرسsamanpl.ir   کتاب و کتابخانه مورد نظر خود را جستجو و ضمن تماس با کتابخانه مورد نظر، مشخصات خود را به صورت تلفنی اعلام کنند.

ارسال منابع به آدرس فرد متقاضی توسط پیک کتابرسان، دریافت هزینه و امضای عضو و تحویل منابع به اعضا یک روز در هفته برای هر کتابخانه منتخب از دیگر مراحل دریافت کتاب است.

ثبت درخواست همه روزه از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲:۳۰ از طریق تماس با کتابخانه‌های منتخب امکانپذیر است و بازگشت منابع اطلاعاتی امانت داده شده، از طریق مراجعه حضوری و یا تماس با کتابخانه انجام می شود.

کد خبر 1732195

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha