معاون وزیر میراث فرهنگی وارد کاشان شد/بازدید از موسسه نیکوکاری «کاشانه مهر»کاشان

معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت در جشن ثبت ملی و جهانی کاشان؛ شهر جهانی نساجی و آیین افتتاحیه یک طرح صنایع دستی وارد کاشان شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، معاون صنایع‌دستی وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای شرکت در جشن ثبت ملی و جهانی کاشان؛ شهر جهانی نساجی و آیین افتتاحیه یک طرح صنایع دستی به همراه آسیف ارزیاب شورای جهانی نساجی صنایع دستی از کشور هند، الفارسی از کشور عمان عضو شورای جهانی نساجی صنایع دستی از کشور هند، وارد شهر عروس باغ‌های ایرانی شد.


مریم جلالی، معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی برای حضور در ویژه برنامه‌های جشن ثبت ملی و جهانی کاشان؛ شهر جهانی نساجی، آیین افتتاحیه خانه نساجی سنتی محتشمی، رونمایی از تمبر یادبود نکوداشت کاشان؛ شهر جهانی نساجی، رونمایی از یادمان شهر جهانی نساجی در یکی از میادین شهر، نورافشانی بوستان کاشان؛ شهر جهانی نساجی و نامگذاری یکی از بوستان‌های بزرگ شهر کاشان به نام نساجی سنتی وارد کاشان خاستگاه تمدن بشری،شهر فرش و عطر و گلاب شد.

هم اکنون معاون وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی در موسسه نیکوکاری کاشانه مهر برای بازدید از آثار صنایع دستی توان‌یابان این موسسه حاضر شد و از نزدیک با توان یابان این موسسه دیدار کرد.

موسسه نیکوکاری کاشانه مهر با فعالیتهای آموزشی تحصیلی، مددکاری و مشاوره، توانبخشی و درمانی، رفاهی خدماتی، ورزشی و فرهنگی فعالیت دارد.

این موسسه برای بیش از ۷۰ نفر در کارگاهی حمایتی موسسه و فعالیت در بازار کار صنایع دستی با تولید محصول مشغول به کار هستند. تاکنون ۳۰۰ توان یاب را تحت پوشش و آموزش موسسه بوده که ۱۷۰ نفر جذب بازار کار شدند.

کد خبر 1732198

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha