نقاشی ظلم مستکبران جهان و رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان مظلوم غزه در کرمانشاه

جلالی گفت:ظلم مستکبران جهان و رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان مظلوم غزه در کرمانشاه با اجرای رویداد بزرگ نقاشی«هنر راویان غزه» در معرض عموم قرار گرفت.

پوریا جلالی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کرمانشاه با اشاره به برگزاری کارگاه ملی نقاشی خیابانی با عنوان «هنر راویان غزه» در کرمانشاه ،گفت:در فلسطین دارد نسل‌کشی صورت می‌گیرد و این باعث می‌شود هر انسان آزاده‌ای عکس‌العمل نشان بدهد و اگر کسی فارغ از هر دین و ادیانی این تصاویر را ببیند و نتواند عکس‌العملی نشان بدهد واژه انسان رو نمی‌شود به او داد.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: ما به‌عنوان متولیان فرهنگ و هنر شهر کاری که باید انجام دهیم لذا هنرمندان با تراز ملی در خیابان‌های اصلی شهر کرمانشاه در میدان فردوسی در بلوار نوبهار نسبت به آثار هنری و اندیشه خود با سوژه کودکان غزه اقدام خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: این کار مطمئناً جذابیت‌های برای مردم خواهد داشت و طبیعتاً فضای انتزاعی که دوستان هنرمند ما طراحی می‌کنند، می‌توان یک حماسه بزرگ در حوزه هنر باشد که آن حماسه بزرگ‌تر خود را بتواند معرفی کند.

جلالی با اشاره به اینکه این این کارگاه از۱۳ آبان تا ۱۵ آبان در حال اجرا است، تصریح کرد: در پایان آثار این کارگاه داوری شده و به سه نفر از برگزیدگان در آیین اختتامیه جوایزی اهدا و همچنین این آثار از نگاه فرهنگی، فارغ از نوع تکنیک و طراحی داوری می شودند و از دو اثر برتر در این زمینه هم تجلیل می شود.

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اظهار کرد:  آثار هنرمندان در پایتخت جبهه مقاومت تهران ،در سوریه و لبنان به عنوان کشورهای جبهه مقاومت به نمایش گذاشته خواهد شد.

چلالی در پایان گفت:استفاده خلاقانه از ظرفیت‌های هنری برای فضا سازی محیطی و تبلیغات رسانه‌ای مناسب باید مورد توجه قرار بگیرد.

نقاشی ظلم مستکبران جهان و رژیم غاصب صهیونیستی علیه کودکان مظلوم غزه در کرمانشاه

کد خبر 1732266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha