تبادل محتوا مهمترین هدف از جلسات توانمندسازی مشاوران طرح ترنم زندگی است

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: هدف از برگزاری جلسات توانمندسازی مشاوران طرح ترنم زندگی تبادل محتوا و تجربیات است.

مهدی ابراهیمی در گفتگو با شبستان اظهارکرد: طرح ترنم زندگی با محوریت خانواده و به منظور کاهش آسیب های اجتماعی از جمله طلاق و اعتیاد در مساجد مناطق حاشیه ای شهر مشهد برگزار می شود.

معاون اجتماعی و مشارکت های سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با تأکید برمسجدمحور بودن این طرح افزود: مساجد به عنوان کانون این طرح انتخاب شده اند و جلسات مشاوره برای بانوان حاشیه شهر و افراد نیازمند به مشاوره در مساجد برگزار می شود.

وی ادامه داد: به منظور افزایش مهارت مشاوران این دوره های آموزشی، از سوی معاونت اجتماعی شهرداری مشهد ، جلسات توانمند سازی برگزار می شود و در این جلسات که به صورت هفتگی است، مربیان در خصوص دغدغه های خود و مسائل مطرح شده در کلاس ها تبادل محتوایی خواهند داشت و از نظریات یکدیگر بهره مند می شوند.

آخرین جلسه گزینش مهارتی سرگروه های طرح مهرورزی برگزار شد

 ابراهیمی همچنین بیان کرد: طرح مهرورزی نیز یکی دیگر از برنامه های این حوزه به منظور پیشگیری از اعتیاد است که در مناطق سیزده گانه مشهد برگزار می شود و به منظور برگزاری کلاس های آموزشی در این طرح مربیانی برگزیده شدند.

وی ادامه داد: آخرین جلسه گزینش مهارتی سرگروه های "طرح مهرورزی" برگزار گردید و از میان ۴١ سرگروه انتخاب شده، ٢٧ نفر واجد شرایط سرگروهی به لحاظ محتوایی و مهارتی بودند و این افراد وظیفه دارند محتوا آموزشی مبحث پیشگیری از اعتیاد را به ۵ نفر از مربیان دیگر آموزش دهند.

پایان پیام/

کد خبر 1732273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha