همایش بزرگ «حریفت منم» با حضور ابوذر روحی در آران و بیدگل برگزار می شود

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل از برگزاری همایش بزرگ «حریفت منم» در حمایت از مردم مظلوم غزه با حضور ابوذر روحی در این شهرستان خبر داد.

سید حسین حسینی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل در حمایت از مردم مظلوم غزه، همایش بزرگ «حریفت منم» را برگزار می کند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل افزود: این همایش چهارشنبه ۱۷ آبان ماه از ساعت ۱۵ تا ۱۶:۴۵ با حضور «ابوذر روحی» خالق اثر "سلام فرمانده" و "یوم الانتقام" در مصلای نماز جمعه آران و بیدگل برگزار خواهد شد.

حسینی ادامه داد: تلاوت قرآن، اجرای سرود گروه کریم اهل بیت(ع)، قرائت بیانیه شورای هیئات مذهبی، شعرخوانی و دکلمه خوانی و مشارکت حاضران در پویش حریفت منم از دیگر برنامه های این مراسم است.

وی افزود: اداره تبلیغات اسلامی آران و بیدگل، دفتر امام جمعه، فرمانداری آران و بیدگل، شهرداری، فرماندهی انتظامی، ناحیه مقاومت بسیج و دبیرخانه آیین ها و همایش های مذهبی آران و بیدگل شورای هیئات مذهبی را در برگزاری این مراسم یاری می کنند.

رئیس شورای هیئات مذهبی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه مساله فلسطین و افشای جنایات رژیم اسرائیل از دیرباز اصلی‌ترین آرمان و اولویت اصلی جهان اسلام بوده است، افزود: هیأت‌های مذهبی و شبکه‌ تشکل‌های دینی شهرستان آران و بیدگل به عنوان عضوی کوچک از امت اسلام و به نمایندگی از همه آزادمردان همراه با آحاد مردم بویژه جوانان و نوجوانان با حضور در این مراسم ضمن ابراز همدردی با مردم ستمدیده غزه، نفرت و انزجار خود را از رژیم کودک کش اسرائیل اعلام خواهند کرد.

همایش بزرگ «حریفت منم» با حضور ابوذر روحی در آران و بیدگل برگزار می شود

کد خبر 1732345

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha