فعالیت مددسرا شهرداری با هدف ارائه خدمت به افراد در راه مانده و بدون سرپناه در فصل سرما 

  شعبانی از آغاز فعالیت مددسرا (گرمخانه) شهرداری اراک با هدف ارائه خدمت به افراد در راه مانده، بدون سرپناه و کارتن خواب در فصل سرما خبر داد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، علیرضا شعبانی، با اشاره به  آغاز فعالیت مددسرا(گرمخانه) شهرداری اراک همزمان با فرا رسیدن فصل سرما، گفت: با شروع فصل سرما و کاهش دمای شبانه در شهر اراک، مددسرا (گرمخانه) شهرداری واقع در خیابان قائم مقام-چهارراه ادبجو، از ابتدای آبان ماه سال جاری فعالیت خود را مجدداً آغاز نموده است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اراک با بیان اینکه  مددسرا (گرمخانه) شهرداری با هدف ارائه خدمت به افراد در راه مانده، بدون سرپناه و کارتن خواب راه اندازی شده است، ادامه داد: این مدد سرا در فصل سرما، از ابتدای آبان ماه سال جاری بازگشایی و آغاز بکار کرده و پذیرای افراد است.

وی با بیان اینکه این مرکز مجهز به امکاناتی همچون حمام، سرویس بهداشتی، اتاق خواب، سیستم گرمایشی، لباس فرم، یک وعده غذای گرم و صبحانه می باشد، ادامه داد: افراد کارتن خواب، بی پناه و در راه مانده  از ۱۹ الی ۲۱ شب می باشد می توانند با مراجعه به این مکان پذیرش خود را تکمیل کنند. 

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری اراک خاطر نشان کرد: ساعت کاری این مجموعه از ۱۹ الی ۸ صبح روز بعد می باشد.

شعبانی اضافه کرد: از شهروندان تقاضا می شود، در صورت مشاهده این گونه افراد، ایشان را به گرمخانه شهرداری اراک به آدرس خیابان قائم مقام- چهارراه ادبجو هدایت نمایند.

وی با بیان اینکه فعالیت این گرمخانه در حوزه فعالیت های اجتماعی و فرهنگی مجموعه مدیریت شهری اراک می باشد، از عموم شهروندان درخواست نمود که در صورت مشاهده افراد بی‌ خانمان این موضوع را با سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری درمیان گذاشته و از جان این افراد در مقابل آسیب‌های احتمالی ناشی از برودت هوا حفظ و حراست کنند.

کد خبر 1732419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha