اقتدار عملیات طوفان الاقصی نباید فراموش شود/ فرهنگ فاخر باید در اختیار آموزه های دینی قرار گیرد

مهاجر گفت: در روایت از اتفاقات اخیر غزه باید مراقبت رسانه ای و تبیینی کنیم تا اگر مظلومیت جبهه مقاومت را فریاد می زنیم اقتدار عملیات طوفان الاقصی را با آن همه حجم بالای شکست هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را فراموش نکنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان گلستان، سیدعلی مهاجر شامگاه امروز (سه شنبه ١۶ آبان) در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اظهار کرد: ملتی که از یک قرن پیش تاکنون با سنگ، جلوی زیاده خواهی رژیم کودک کش صهیونیستی را گرفته بود به قدری به پیشرفت رسید که رژیم مدعی برتری نظامی دنیا را به گونه ای غافلگیر کرد که از زمین و هوا و دریا به شهرک های نظامی صهیونیست ها حمله کرد و آنان را به اسارت گرفت.

معاون سیاسی اجتماعی امنیتی استاندار گلستان در ادامه به جایگاه فرهنگ در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: فرهنگی برای ما مفید و فاخر است که در اختیار آموزه های دینی، سنت و پیشینه پرافتخار ما قرار بگیرد و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، هر چیزی در قالب هنر ماندگار خواهد بود.

وی ادامه داد: حق هنرمندان است که مورد توجه و حمایت باشند و در این راستا فرهنگ عمومی مردم را باید به گونه ای تقویت کنیم که روز به روز مثبت اندیشی و نشاط اجتماعی در کنار تیمی و وحدت تقویت شود.

مهاجر گفت: یکی از نتایج وحدت به کار گرفته شده در توسعه گلستان، بازشدن گره های کور این استان مانند حل مشکل مجتمع پتروشیمی و یا طرح لایروبی خلیج گرگان بود که به همت انسجام مدیران استان و حمایت دولت در حال انجام است.

وی به انتصاب الهام متین به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان اشاره کرد و گفت: در انتصاب مدیران چندین شاخصه مهم مورد نظر است که یکی از آنان، به کارگیری مدیران زن است.

مهاجر ادامه داد: مطابق هدف گذاری استاندار گلستان، باید 20 درصد سمت های استان در اختیار بانوان باشد که رسیدن به این هدف و به کارگیری بانوان متخصص در دستور کار است.

کد خبر 1732435

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha