کمک بیش از۳۰۰ میلیارد تومانی مراکز نیکوکاری مازندران به نیازمندان

رحمن زاده گفت: در شش  ماه سالجاری ۳۸۴میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده است.

​​​​​​ به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مهدی رحمن زاده - معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران  در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به فعالیت ۶۴۲مرکز نیکوکاری در این خطه ازشمال کشور، اظهار کرد: بخشی از ماموریت های این نهاد حمایتی در حوزه های مختلف مسکن، درمانی، معیشتی، تحصیلی و ... با تعامل این مراکز نیکوکاری محقق می شود.

وی گفت: در شش  ماه سالجاری ۳۸۴میلیارد و ۸۵۰میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری استان مازندران به نیازمندان کمک شده که این کمک نسبت به مدت مشابه سال قبل۱۲۴درصد رشد داشته است.

رحمن زاده خاطرنشان شد: این مراکز با آمایش محله، و شناسایی نیازمندان  به آنها خدمات ارائه می دهند.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری با محوریت محله و مساجد ایجاد شدند، گفت : ۳۲۱  مرکز نیکوکاری در شهرها و ۱۴۱ مرکز نیکوکاری در روستاهای استان ایجاد شد که از مجموع مراکز نیکوکاری در استان ۱۰۰مرکز به صورت تخصصی به خدمت رسانی مشغول هستند.

رحمن زاده یادآورشد: مراکز نیکوکاری در بخش‌های فرهنگی، معیشت، درمانی، لوازم ضروری زندگی، جهیزیه و اشتغال به نیازمندان خدمات ارائه می‌دهند.

کد خبر 1732463

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha