فعالان ضد جنگ کارخانه اسلحه سازی «بوئینگ» آمریکا را مسدود کردند

75 فعال جنبش جوانان ضد جنگ مخالفان با برپایی تظاهراتی، ورودی‌های شرکت هواپیمایی اسلحه سازی بوئینگ آمریکا را مسدود کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از شفقتنا العربی، ده‌ها فعال از جنبش جوانان ضد جنگ مخالفان نزدیک کارخانه اسلحه سازی  بوئینگ در سنت لوئیس، میسوری آمریکا تظاهرات کردند.

بیش از 75 فعال از جنبش جوانان ضد جنگ مخالفان  با هدف ایجاد اختلال در تحویل بیش از هزار بمب به اسرائیل، تمامی ورودی های ساختمان بوئینگ 598 را  در میسوری آمریکا مسدود کردند.

این جنبش فعال توسط گروهی از سازمان های جوانان ضد جنگ و گروه های همبستگی با فلسطین، از جمله «کمیته همبستگی فلسطین سنت لوئیس»، «گروه اتحاد مردمی سنت لوئیس» و «گروه ساخت و ساز سیاه» رهبری می‌شود.

ترتیب دهندگان این تظاهرات با حضور خود سه ورودی مجزای تاسیسات ساخت بمب برای بوئینگ 598 قبل از رسیدن کارگران به کارخانه بستند.

شرکت کنندگان در این تظاهرات همچنین، فهرستی را با نام 1300 کودک فلسطینی از 4100 کودکی که در غزه در اثر تجاوزات اسرائیل به شهادت رسیدند، در دست داشتند.

ترتیب دهندگان این تظاهرات گفتند: موفقیت سازندگان اسلحه مانند بوئینگ به مرگ و نابودی میلیون ها نفر در سراسر جهان از جمله فلسطینی ها می انجامد.

گفتنی است، کارخانه بوئینگ، یک تولید کننده بزرگ اسلحه است که در سنت چارلز، میسوری آمریکا واقع شده است.

کد خبر 1732483

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha