حوزه الحوراء موفق ترین حوزه فعال کتابخوانی در سطح کشور شد

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان گفت: حوزه انسیه الحوراء(س) در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر به عنوان موفق ترین حوزه فعال الگوی کتاب و کتابخوانی در سطح کشوری معرفی شد.

مهدی کیوان، جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: بسیجیان حوزه انسیه الحوراء(س) بخش قوشخانه از توابع شهرستان شیروان برای نخستین بار به خاطر فعالیت های ارزنده خود در حوزه کتابخوانی عنوان نمونه کشوری را کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: این حوزه بسیج در مدت زمان کم اقدام به عضو گیری فعال در تمام سنین، توزیع کتاب، ترویج و گسترش فرهنگ مطالعه کتابخوانی، برنامه های کتابخانی برای کودکان و نوجوانان، مسابقه کتابخوانی و اهدای جوایز و اهدای کتاب رایگان کرده است.

کیوان عنوان کرد: این جشنواره هر سال بر اساس نتیجه های حاصل از انواع ماموریت ها، اقدامات و فعالیت‌های نیروهای بسیجی برگزار می شود و فعالیت چشمگیر در سال گذشته، اجرای موفق برنامه های ابلاغی به همراه خلاقیت و نوآوری از ملاک های مورد ارزشیابی در این جشنواره است.

جانشین فرماندهی سپاه ناحیه شیروان اضافه کرد: جشنواره حضرت مالک اشتر که منسوب به چهره درخشان و نامدار شهید بزرگ صدر اسلام و یاور بصیر، شجاع، فداکار و مخلص حضرت امیرالمومنین علی (ع) است، نمادی از تکریم فرماندهان و مدیران پر تلاشی است که عمر خود را وقف پاسداری از اسلام و جهاد در راه خدا نمودند و به صورت موثر و همه جانبه در پیشروندگی و پیشرانی انقلاب اسلامی در حیطه مسئولیت خود گام برداشتند.

سرهنگ کیوان بیان کرد: توسعه فرهنگ شایسته سالاری، معرفی و تکریم مدیران رده های موفق‌تر و دارای برترین عملکرد، الگو نمایی، رشد و تعالی، حرکت انقلابی، ترغیب و برانگیختی در سایر رده‌ها، ارتقای فرصت‌ها برای بروز خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، تقویت بسترها و راهکارهای اجرای بهتر ماموریت‌ها از جمله اهداف جشنواره مالک اشتر است که هر ساله با ارزیابی عملکرد سالانه رده‌ها و یگان‌ها در تمام سطوح سازمانی سپاه برگزار می‌شود.

کد خبر 1732484

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha