دانش آموزان مورد هدف توطئه های دشمن هستند

عبدی با اشاره به اینکه امروز دشمن نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده و به دنبال گمراهی آنان است، گفت: با ترویج ارزش ها و همکاری دیگر دستگاه های فرهنگی و دینی باید نسل نو را در برابر توطئه های دشمن آگاه ساخت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، پرویز عبدی، امروز(۱۷آبان)، در شورای ترویج امربه معروف و نهی از منکر در آموزش و پرورش لرستان که با حضور دبیر ستاد امربه معروف و نهی از منکر استان برگزار شد، اظهارداشت: دین اسلام دینی جامع و کامل بوده و از زیبایی های فراوانی سرشار است که باید این زیبایی ها را به نسل نو منتقل کرد.

معاون آموزش و پرورش لرستان افزود: تبیین و ترویج زیبایی های دین اسلام و بصیرت افزایی بین دانش آموزان امری مهم برای تربیت دینی دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه دشمن در فضای مجازی در تلاش بوده و گمراهی نسل جوان و نوجوان را هدف قرار داده است، عنوان کرد:  باید بتوانیم برای دانش آموزان برنامه ریزی داشته باشیم و نسبت به نسل جوان و نوجوان دغدغه مندی داشته باشیم.

عبدی جهاد تبیین را نیاز جامعه خواند و خاطرنشان کرد: برای نهادینه سازی ارزش ها بین نسل جوان و نوجوان نیازمند برنامه ریزی، وحدت و همدلی و جهاد تبیین هستیم.

وی نهادینه سازی فرهنگ امربه معروف و نهی از منکر بین دانش آموزان را امری مهم خواند و عنوان کرد: امربه معروف و نهی از منکر به عنوان نگهبانی برای سایر احکام دینی بوده و باید بتوانیم این فرهنگ را زنده نگه داریم.

معاون آموزش و پرورش لرستان اظهارکرد: تربیت دانش آموزان و تبیین و ترویج ارزش های دینی بین نسل نو نیازمند همکاری سایر دستگاه ها با آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه حاکمیت ارزش ها معیار و ملاک بوده و راه نجات در همین است، خاطرنشان کرد:  نباید اجازه دهیم که فریضه امربه معروف  نهی از منکر در جامعه به فراموشی سپرده شود.

عبدی با اشاره به ارتباط بین حوزه علمیه و مدارس گفت: این مهم در تربیت دینی دانش آموزان نقش آفرین بوده و مساله حجاب به خوبی در مدارس مورد تاکید بوده و اقدامات خوبی در حال شکل گیری است.

وی بر ضرورت راه اندازی کرسی های آزاداندیشی در مدارستاکید کرد و گفت: اگر این کرسی ها راه اندازی شود، بسیاری از شبهات بین دانش آموزان پاسخ داده می شود.  

کد خبر 1732510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha