عملیاتی شدن وعده های صادرات مازندران با کشتی کانتینربر یخچالی

مهاجر گفت: عملیاتی شدن وعده های صادرات مازندران با کشتی کانتینربر یخچالی، وعده صادقه ای بود که توسط استاندار مازندران عملیاتی شد و اکنون نوبت حضور بخش خصوصی برای توسعه صادرات است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، عبدالله مهاجر- عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران و خزانه دار، امروز ( ۱۷ آبان) در آیین افتتاح شرکت کشتیرانی خزر در مازندران و به آب اندازی کشتی بزرگ کانتینربر «کشتی سازی صدرا» اظهار کرد: از دغدغه‌های جدی مازندران، صادرات بود و امروز با تلاش استاندار مازندران و تیم اقتصادی این وعده ها عملیاتی شد.
وی افزود: در شرایط فعلی و با تلاش های مسوولان برای روان سازی فعالیت در بخش صادرات، مسوولیت بخش خصوصی سنگین است و اگر تاکنون مطالباتی داشتید که عملی نمی شد، امروز وعده عملی شد و امروز نوبت شماست.
مهاجر یادآور شد: انتقال ۶۵ ساعته مرکبات از بندرامیرآباد به روسیه سریعترین راه است که اجرایی شده و باید با برنامه ریزی مناسب در این بخش تلاش شود و بخش خصوصی با دغدغه جدی وارد کار شود و داشته ها را قدر دانسته و حمایت کنیم.
عضو هیات رئیسه اتاق بازرگانی ایران یادآور شد: با جدیت همه ارکان حوزه اقتصادی استان مازندران، برگ زرین دیگری رقم  خورد و اکنون نوبت بخش خصوصی است که پلی کار باشد و دین خود را با نظام ادا کند.

کد خبر 1732530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha