اعتراف صهیونیست ها به شکست جریان قساوت قلبشان/ آینده متعلق به اسلام خواهی است

آیت الله عبادی با بیان اینکه جریان قساوت قلب صهیونیست ها و استعمارگران امروز به شکست خود اعتراف می کنند، گفت: فردا متعلق به اسلام خواهی و عدالت خواهی است و شکست در چهره و کمر دشمن آسیب عمده زده است و نمی تواند از جای خود حرکت کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، آیت الله سیدعلیرضا عبادی امروز(۱۷ آبان) در قرارگاه جهاد تبیین خراسان جنوبی اظهار داشت: بشر در هر کاری باشد کارش از نقص خالی نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه اسلام دین خدا، هدایت پروردگار مخصوص یک قشر یا استان یا کشور نیست، افزود: این موضوع مخصوص همه بشر است. در توطئه هایی که دشمن برنامه ریزی کرده بود و سال گذشته تهاجم های داخلی و خارجی به صورت یک جنگ ترکیبی راه انداختند، لطف پروردگار سبب شد تا با شکست مواجه شود.

وی بیان کرد: شکست در آن توطئه اخیر برای زمینه سازی های فعالیت بسیار زمینه ساز بود و جریانات تلخی را رقم زد و در پای یک اتهام چه قدر نفوذ داشتند که از آن جهت صد کشته شهید با انواع آسیب های دیگر باقی گذاشت.

آیت الله عبادی ادامه داد: برکت خون آن مظلومان خیلی زمینه های دیگر را فراهم کرد و زمینه تنها در داخل کشور نیست بلکه یک زمینه جهانی است از جمله آن خاکستری هایی است که دارای شرایطی هستند که می توان به سراغ آنان رفت و پررنگ تر از آن جریان غزه و فلسطین مظلوم است. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در ادامه عنوان داشت: اکنون این قضیه فلسطین مظلوم، دنیا را متحول کرده است و مردم در جاب خودش بلکه مسئولین شورای امنیت و سازمان ملل و سازمان حقوق کودک و غیره با اینکه برنامه های آنان به نفع استعمارگران است نیز تحت تاثیر قرار گرفته اند و از کارهای خود فریاد می زنند. 

وی ادامه داد: ما در این شرایط زمینه مساعد در داخل و خارج طرح و برنامه ای داشته باشیم باید به سراغ کسانی برویم که تاکنون خواب بوده اند و با یک توجیه بیدار می شوند و این زمینه در آنان وجود دارد و اکنون وقت بیداری این افراد است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه جریان قساوت قلب صهیونیست ها و استعمارگران امروز به شکست خود اعتراف می کنند، گفت: اگر تبلیغات در بخش های مختلف به صورت گسترده انجام شود به موفقیت های بسیاری دست خواهیم یافت.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: جهان امروز به صورت دو جبهه اسلام ناب و عدالت خواهی و جبهه استعمار و تحمیل ستم بر بشر در آمده است و فردا متعلق به اسلام خواهی و عدالت خواهی است.

وی در پایان گفت: خیلی سریع عمل کنید. این فرصت مناسب را از دست ندهید و وقتی عناصر ناباب را کنار بگذاریم بقیه آمادگی دارند و باید کار علمی و موثر انجام دهید و مسئله سیاست گذاری روشن است و باید وارد جنبه عملیاتی شد.

کد خبر 1732550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha