اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی در بهشهر تا پایان دولت سیزدهم

میرزایی از اتمام پروژه های نیمه تمام روستایی در بهشهر تا پایان دولت سیزدهم خبر داد و گفت: پروژه های راه روستایی، آبرسانی و گازرسانی تا پایان دولت سیزدهم در بهشهر به اتمام‌می رسد.

علی اصغر میرزایی- فرماندار بهشهر در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران  با اشاره به سخنانی در شورای اداری استان با حضور رئیس دیوان عدالت اداری کشور اظهار کرد: همه تلاش ما برای جذب اعتبارات و اتمام پروژه های نیمه تمام  است.
وی افزود: در سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ پروژه های عمرانی مختلفی در بهشهر اجرایی شده که از محل اعتبارات استانی در سال ۱۴۰۱، تعداد ۱۷۰ پروژه با اعتبار ۱۰۵ میلیارد تومان  و در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۶۴ پروژه با ۱۱۲ میلیارد تومان اجرایی شده است.
فرماندار بهشهر یادآور شد: ۶۳ پروژه با هزار و ۱۵ میلیارد تومان‌ از جمله پروژه های سفر ریاست جمهوری بود که  تکمیل سد گلورد و پل دسترسی به روستاهای پشت سد از جمله این‌پروژه ها بود که با پیگیری استاندار مازندران به سرانجام رسید.
وی با اعلام اینکه در مجموع یک هزار و ۲۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای بهشهر  در طول سال‌های مختلف جذب شده است، خاطرنشان کرد: این اعتبارات با پیگیری دولت و اعتبارات سفر در بهشهر بود که در سنوات قبل و در ۲۰ سال گذشته اجرای پروژه ها با اعتبار ۴۱۶ میلیارد تومان اجرایی شد و تنها در دولت سیزدهم ۸۲۶ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه های عمرانی تخصیص  یافت و اجرایی شد.
به گفته میرزایی، اجرای شبکه زهکشی  سد گلورد به طول هزار و یکصد کیلومتر با اعتبار ۸۰ میلیارد تومان از جمله طرح های مهم بهشهر  است که در دست انجام است.
فرماندار بهشهر اظهار کرد: تکمیل پروژه هلی آبرسانی بهشهر،  اجرای هزار هکتار شهرک صنعتی، تکمیل راه بهشهر به زاغمرز که به پایان نزدیک شد، تکمیل پسماند کمپوست بهشهر که دغدغه جدی بود هم از دیگر پروژه های مهم شهرستان بهشهر در طول سال‌های اخیر بوده است.
وی همچنین گفت: در طول این‌مدت ۲۰ دیدار با وزرا و مقامات بلندپایه برای اخذ اعتبارات ملی و رفع مشکلات انجام شد.
میرزایی افزود: با رایزنی های مختلف اعتبارات مازاد بر اعتبارات تملکی و  استانی مناسبی برای بهشهر تخصیص یافت که ۵۵ میلیارد تومان  بابت بهسازی راه‌ها از وزارت نفت، ۲۰ میلیارد تومان برای تکمیل راه روستایی از وزارت راه، ۳۰ میلیارد تومان از محل تنش آبی برای پروژه های آبی  وزارت نیرو،،۱۳ میلیارد  قیر رایگان برای طرح هادی روستایی، ۱۵ میلیارد تومان برای مجتمع آبرسانی بالادست و ۲۵ میلیارد تومان از بنیاد علوی اختصاص یافت.
وی یادآور شد: در مجموع ۱۵۸ میلیارد تومان علاوه بر اعتبارات دولتی، در سطح ملی برای بهشهر تخصیص و اخذ شد و تلاش داریم تا پایان دولت سیزدهم دولت رئیسی، کلیه پروژه های نیمه تمام راه روستایی، گازرسانی و آبرسانی در بهشهر به اتمام برسد.

کد خبر 1732642

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha