اولین رویداد «پسران نوآوین» در گلستان برگزار می شود

حجت الاسلام حسینی از برگزاری اولین رویداد استانی «پسران نوآوین» با هدف تربیت آوینی های عصر نو در گلستان خبر داد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی به خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان گفت: بنیاد ملی نوجوان از چند بخش مدارس صدرا، دختران حاج قاسم، هیئت لبیک و پسران نوآوین تشکیل شده است.

مسئول بنیاد ملی نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه تمرکز ویژه بنیاد در بخش برادران و پسران در مدارس صدرا و پسران نوآوین است، افزود: در حال حاضر بحث آموزشی در مدرسه صدرا انجام می شود و این بنیاد در بخش پرورشی تمرکز ویژه ای دارد تا با همکاری مربی پرورشی و مدیر مدرسه بتوان به الگوی تربیتی خوبی دست یافته و خروجی تربیتی بهتری را دریافت کنیم.

وی ادامه داد: در همین راستا با دانش آموزان ارتباط داریم و در حال تدوین یکسری برنامه هایی هستیم.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به رویداد پسران نوآوین نیز، گفت: رویداد نوآوین یک طرح ملی است که با هدف تربیت آوینی های عصر نو برگزار می شود تا پسرانی که نقش شهید آوینی را ایفا می کنند، دنباله روی شهید آوینی هم در اندیشه و هم در تبیین و رسانه باشند.

وی اظهارداشت: در بستر رسانه پسران متوسطه دوم کار تبیینی و روایت فتح و روایت پیشرفت را انجام می دهند.

مسئول بنیاد ملی نوجوان اداره کل تبلیغات اسلامی گلستان با بیان اینکه اولین رویداد پسران نوآوین با تمرکز بر شهر گرگان در (۱۵، ۱۶ و ۱۷ آذر) برگزار می شود، گفت: قبل از برگزاری این رویداد، ثبت نام از علاقمندان انجام و یک دوره مجازی چهار ساعته برای آنها برگزار می شود.

وی افزود: در مرحله بعد از مرحله توجیه، شرکت کنندگان باید یک کار تولیدی تیمی را با همکاری بچه های مدرسه، مسجد و محله خود انجام دهند و پس از این مرحله ثبت نام آنها نهایی شده و به رویداد استانی سه روزه دعوت می شوند.

حجت الاسلام حسینی ادامه داد: پسران نوآوین در این رویداد در سه عرصه بصیرت، توان رسانه ای و توانمندی رسانه ای و بحث تبیین توانمند می شوند و کار تولیدی در آن رویداد انجام می دهند.

وی گفت: در این رویداد تولیدات پسران شرکت کننده بررسی شده می شود و از تولیدات برتر تقدیر می شود و به رویداد ملی راه می یابند.

مسئول قرارگاه نوجوانی گلستان افزود: برای گام دوم نیز رویداد نوآوین ۲ برای شهرستان ها برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اساتید این رویدا نیز گفت: سعی شده تا در برگزاری این رویداد اساتید استانی دعوت شوند تا بچه ها ارتباط مستمر با اساتید داشته باشند و ادامه کار و تامین نیروی انقلابی در بستر رسانه انجام و جبهه انقلاب تقویت شود.

حجت الاسلام حسینی افزود: بعد از مرحله شناسایی اساتید، از افرادی که در حوزه بصیرت افزایی و تبیین و رسانه توانمندی داشته باشند در یک دوره آموزشی تربیت و شناخت نوجوان شرکت کرده و بعد از این دوره به رویداد نوآوین دعوت می شوند تا بتوانند دوره توانمندسازی برای بچه ها برگزار کرده و افراد توانمندتر را شناسایی کنند و در عرصه کار جدی تر در سطح استان بیاورند.

کد خبر 1732665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha