«ما می توانیم» با پیوست «ما می دانیم» مسیر پیشرفت را هموار می کند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه باید از ظرفیت جوانان نخبه برای دانش بنیان شدن زیرساخت های کشور بهره گرفته شود، گفت: «ما می توانیم» با پیوست «ما می دانیم» مسیر پیشرفت را هموار می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی-نماینده ولی فقیه در مازندران درآئین افتتاح پیشرفته ترین مرکز کنترل و پایش شبکه فوق توزیع کشور که به همت برق منطقه ای مازندران و گلستان برگزار شد، با بیان اینکه باید هوشمندانه امور کشور مدیریت شود، اظهار کرد: مراد از مدیریت هوشمندانه این که آینده نگر باشیم.

وی با بیان اینکه امور کشور باید دانش بنیان شود، افزود: باید از ظرفیت جوانان نخبه برای دانش بنیان شدن زیرساخت های کشور بهره گرفته شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه اعتماد به توان داخلی موجبات کاهش هزینه دست یابی به تکنولوژی را همراه دارد، گفت: ما می توانیم باید مورد توجه همگان باشد.

وی در بخشی از سخنانش به دفاع مقدس اشاره کرد و افزود: دفاع مقدس ما سرشار از هوشمندی، علم و دانش بود. به طور نمونه به اذعان برخی از اساتید دانشگاهی، دانشجویان از روند شکل گیری و اجرای عملیات والفجر هشت متحیر هستند.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه در عمر بیش از ۴۴ ساله انقلاب اسلامی به پیشرفت های متعددی در حوزه های علمی، پزشکی و نظامی دست یافتیم، خاطرنشان شد: ما می توانیم با پیوست ما می دانیم مسیر پیشرفت را هموار می کند.

وی با اشاره به اهمیت تولید انرژی از شیوه های غیر سوخت های فسیلی، گفت: به طور نمونه از باد تولید برق شود یا از انرژی اتمی برای تولید انرژی بهره گیری شود.

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه استفاده از نفت، گاز، بنزین و... باید حذف شود، افزود: مشترکین خانگی و صنعتی و تولیدی باید از برق تولیدی از منابع غیر فسیلی بهره مند شوند.

وی تاکید کرد: باید فعال سازی نیروگاه های کوچک مقیاس از قطع برق در تابستان جلوگیری بعمل آید.

حجت الاسلام محمدی لائینی بیان کرد: مسئولین و کارکنان دستگاه ها باید با صداقت و امانت داری ارائه خدمت داشته باشند و افزایش رضایت ارباب رجوع را فراهم آورند.

کد خبر 1732677

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha