لزوم تلاش برای رسیدن به هدف مقدس انقلاب اسلامی/ جا زدن ممنوع است

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه همه برای رسیدن به هدف مقدس انقلاب یعنی تمدن اسلامی تلاش کنند، گفت: امروز که رهبر انقلاب به ما می‌فرمایند به قله نزدیک هستیم جا زدن ممنوع است چون سخن ولایت حق است دچار ضعف ایمان نشویم برگ برنده دست ما است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام امین‌رضا کمالی امروز (۱۸ آبان) در دوازدهمین جشنواره مالک اشتر در بیرجند اظهار داشت: انقلاب اسلامی مبتنی بر سه ضلع نورانی است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی ادامه داد: ضلع اول مهم آن هدف مقدس است، هدفی که همه ۲۵۰ هزار شهید خونشان برای آن ریخته شده و هدفی که امام راحل برای آن ۱۴ سال در تبعید به سر بردند و آن هدف مقدس، رسیدن به کمال نهایی و تمدن اسلامی است.

وی درخصوص ضلع دومی که انقلاب مبتنی بر آن است، گفت: ضلع دوم را مردم و آحاد ملت عزیز ایران تشکیل می دهند؛ ضلع سوم یعنی ولایت فقیه، جان بخش و راهبرد دو ضلع قبلی است و شاخصه اصلی جامعه اسلامی محسوب می شود. 

حجت الاسلام کمالی در ادامه بیان کرد: امام بی امت کاری از او بر نمی آید و برای اینکه بخواهیم این قدرت را حفط کنیم باید مردم را پای این نظام نگه داریم و مردم را در رسیدن به آن هدف مقدس تقویت کنیم.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه سپاه و بسیج، راهبر مردم برای رسیدن به هدف مقدس هستند، افزود: مقابل این سه ضلع نیز سه ضلع توسط دشمن تشکیل شده است و نمی گذارد ما به آن هدف مقدس برسیم.

وی در ادامه گفت: جبهه باطل در مقابل ما برنامه ریزی کرده است و از جمله می توان به طرح دارکوب، هشت پا و ... اشاره کرد و اگر آنان را نشناسیم ما را از پا در خواهند آورد. یک ضلع را روشنفکران غرب زده، یک ضلع را استکبار جهانی و یک ضلع را استعمار تشکیل می دهد و به جان این هدف مقدس افتاده اند.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز به یک درخت تنومند تبدیل شده است، افزود: شاخه های آن را امروز عرصه های مقاومت تشکیل می دهند که سراسر عالم را گرفته است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: برای رسیدن به هدف مقدس تلاش کنیم و باید ابزار دشمن را بشناسیم و برای تقویت بعد علمی و تکنولوژی نظام برای رسیدن به هدف مقدس باید ببینیم چه کار کرده ایم.

وی ادامه داد: هر جامعه ای که عاقلانه برنامه ریزی کند و خستگی ناپذیر باشد و عمل مجاهدانه و پشتکار و نظم و مدیریت داشته باشد، حرف اول را خواهد زد و می تواند ارباب قدرت باشد.

حجت الاسلام کمالی با بیان اینکه تعهد داشتن رمز اصلی موفقیت در برنامه ها و اقدامات است، گفت: افراد به چهار دسته تقسیم می شوند، انسان‌هایی که هیچ تعهدی در کارشان نیست و هدفی ندارند. 

وی ادامه داد: انسان‌هایی که اعتماد به نفس ندارند و می‌ترسند که دنبال هدفی بروند این افراد اقتصاد مقاومتی و مدیریت جهادی را باور ندارند و گروه سوم انسان‌هایی هستند که راه را تا آخر نمی‌روند و تا به مانع می‌رسند هدف را کنار می‌گذارند. 

حجت الاسلام کمالی بیان داشت: خستگی ناپذیری از شروط اصلی رسیدن به تعهد است چون ما هدف داریم باید خستگی ناپذیر باشیم، آن چیزی که فلسطینی‌ها را در برابر رژیم نژادپرست و کودک‌کش صهیونیستی سر پا محکم و استوار نگه داشته هدف مقدس تلاش مجاهدانه و باور قلبی آنها به خداوند است. 

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی افزود: گروه چهارم از کسانی که تعهد آنان سنجیده می‌شود کسانی که سرسخت و مصمم هستند هدف را تعیین و نسبت به آن وفادار هستند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا علیه‌السلام استان گفت: میدان گاهی نظامی، گاهی مقابله با جنگ نرم و زمانی میدان علمی می‌شود شاخص را در این میدان فرمانده سپاه در هر رده مشخص می‌کند وقتی جهاد مقدس شود نتیجه تلاش را می‌بینید تعهد کاری خواسته اسلام از ما است تلاش ما برای این است که در کارمان اثربخشی داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه خودتان را در هر زمانی متناسب با میدان‌ها در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی آماده کنید خاطرنشان کرد: امروز که رهبر انقلاب به ما می‌فرمایند به قله نزدیک هستیم جا زدن ممنوع است چون سخن ولایت حق است دچار ضعف ایمان نشویم برگ برنده دست ما است. 

حجت الاسلام کمالی در پایان گفت: وعده خداوند حق است عمل عاقلانه با تدبیر را سرلوحه کارمان قرار دهیم خدایی که ما را از حمله صحرای طبس نجات داد، از اروند عبور داد، از خرمشهرها گذراند و فتنه‌های کور دشمن خنثی شد، از این فتنه هم عبور می‌دهد ما وظیفه داریم با جهاد تبیین به فوریت و عینیت پای کار انقلاب باشیم.

کد خبر 1732685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha