درخشش یک کهگیلویه و بویراحمدی در جشنواره «شجره طوبی»

در اختتامیه جشنواره «شجره طوبی» سازمان بسیج مستضعفین «عابد اسکندری» از استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش ایده مقام نخست را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، نخستین جشنواره تربیتی «شجره طوبی» در بخش های تجربه نگاری، طرح نویسی، ایده پردازی، ثمرات تربیتی ویژه کلیه کنشگران تربیتی کشور از سوی شبکه تربیتی بسیج (صالحین) برگزار شد.

در بخش «تجربه تربیتی» مطلبی که بیان کننده موفقیت‌ها، شکست‌ها، راهکارها است که در روند کار تربیتی پشت سر گذاشته شده‌اند مورد توجه بود و در بخش «ایده تربیتی» نیز یک اندیشه، فکر، پیشنهاد یا تصویر ذهنی در رسیدن به یک هدف خاص تربیتی مدنظر بود.

در بخش «طرح تربیتی» نیز برنامه یا نقشه‌ای تربیتی جهت رشد مخاطبین در یک موضوع خاص تربیتی یا به صورت جامع در تمام موضوعات تربیتی و در بخش «ثمرات تربیتی» نیز افرادی که حداقل سه سال در مجموعه‌ای تربیتی حضور داشتند و با برنامه‌های این مجموعه ها رشد کرده و هم اکنون یکی افراد شاخص مذهبی، فرهنگی، علمی، ورزشی شده‌اند مورد توجه بود.

افرادی که در مسجد، مدرسه، کانون، پایگاه و هیئت ها دغدغه کار تربیتی داشتند می توانستند در این جشنواره شرکت کنند.

در اختتامیه جشنواره «شجره طوبی» سازمان بسیج مستضعفین نفرات برتر اول تا سوم در هر بخش اعلام شد و از آنها تقدیر و تجلیل به عمل آمد.

در این آئین «عابد اسکندری» از استان کهگیلویه و بویراحمد در بخش ایده مقام نخست را کسب کرد.

کد خبر 1732690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha