نیویورک صحنه اعتراض‌های مردمی علیه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی

فعالان حامی فلسطین در نیویورک با برپایی تظاهرات، حمایت واشنگتن از جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از آناتولی، صدها فعال حامی فلسطین دراعتراض به جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه که از هفتم اکتبر تاکنون ادامه دارد، در مقابل مقر نمایندگی دایمی آمریکا در سازمان ملل متحد در شهر نیویورک تظاهرات کردند.

در این تظاهرات اعتراض آمیز که شب گذشته چهارشنبه 17 آبان برگزار شد، «کورنل وست» فعال دانشگاهی و نامزد ریاست جمهوری انتخابات 2024، «لیندا صرصور» یکی از بنیانگذاران گروه فعال «تاآزادی» و «تامیکا مالوری» فعال آمریکایی و جمعی از لیبرال‌های آمریکایی و یهودیان ارتدوکس حضور داشتند.

نیویورک صحنه اعتراض‌های مردمی علیه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی

تظاهرکنندگان با در دست داشتن پرچم فلسطین و پلاکاردهایی که روی آنها عبارت «فلسطین آزاد» و «اکنون آتش بس» نوشته شده بود، حملات صهیونیست‌ها به نوار غزه را محکوم کردند.

همچنین تظاهرکنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی همچون «اسرائیل بمباران می کند و آمریکا پول می دهد، امروز چند کودک را کشتید؟» و «باید و نتانیاهو جنایتکار جنگی هستند» حمایت واشنگتن از تل آویو را محکوم کردند.

نیویورک صحنه اعتراض‌های مردمی علیه حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی

معترضان شعارهایی همچون «صلح بدون آزادی نه»، «صلح هم اکنون»، «زنده باد فلسطین» سردادند و خواستار پایان دادن به حمایت آمریکا از اسرائیل شدند.

از 34 روز پیش، ارتش صهیونیستی جنگ علیه غزه را آغاز کرد که در طول این جنگ منازل را تخریب کرده و بیش از 10 هزار و 569 نفر شهید و بیش از 26 هزار و 475 نفر را زخمی کرده است.

کد خبر 1732712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha