لزوم توجه به حوزه‌های فرهنگی و امور جوانان

رمضانی بر توجه بیشتر به حوزه‌های فرهنگی و امور جوانان تاکید کرد و گفت: رفع مشکلات جوانان از دغدغه‌های جدی ماست و در این راستا امیدواریم با تلاش اداره ورزش و جوانان در این بخش موفق تر عمل شود و برای رفع مشکلات اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران، مرتضی رمضانی- سرپرست فرمانداری نکا در دیدار با مدیر کل ورزش و جوانان‌مازندران اظهار کرد: وضعیت زیرساخت‌های ورزشی و امورجوانان شهرستان نکا نیازمند بررسی و تلاش برای رفع مشکلات است.

وی افزود: توجه به آمایش سرزمینی واستعدادیابی ورزشی، زمینه شناسایی پدیده‌های نخبگان ورزشی را فراهم‌می کند و در این راستا باید تلاش شود.

رمضانی بر لزوم اجرای پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی در حوزه ورزش نکا تاکید کرد و یادآور شد: توجه به اتمام‌پروژه های نیمه تمام در عرصه ورزشی و همه حوزه ها مورد تاکید حدی است و همه تلاش ما بر اتمام این طرح هاست.

سرپرست فرمانداری شهرستان نکا بر توجه بیشتر به حوزه‌های فرهنگی و امور جوانان تاکید کرد و افزود: رفع مشکلات جوانان از دغدغه‌های جدی ماست و در این راستا امیدواریم با تلاش اداره ورزش و جوانان در این بخش موفق تر عمل شود.

به گزارش شبستان، در دیدار مرتضی‌رمضانی سرپرست فرمانداری نکا با علی رجبی مدیرکل ورزش و جوانان مازندران و غلامرضاشریعتی نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، پیرامون امور جوانان، ورزش و زیرساخت‌های ورزشی شهرستان تبادل‌نظر شد.

کد خبر 1732739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha