دستاوردهای راهبردی طوفان الاقصی افسانه بازدارندگی اسرائیل را شکست

امام جمعه پاتاوه گفت: دستاوردهای راهبردی عملیات طوفان الاقصی افسانه بازدارندگی اسرائیل را درهم شکست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین «سید رحمت الله سیادت» ظهر امروز( ۱۹ آبان ماه) در خطبه های نماز جمعه شهر پاتاوه، ضمن سفارش خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی، به موضوع تقوا و بهداشت از منظر قرآن کریم و حضرات معصومین علیهم السلام به بیان سخنی از امام علی علیه السلام پرداخت و اظهار کرد: «تقوای الهی، داروی درد دلهای شما است، او پاک کننده آلودگی جان هایتان می باشد».

امام جمعه شهر پاتاوه به شرح و تفسیر آیه «۱۱» سوره انفال پرداخت و گفت: «از آسمان آبی بر شما فرو فرستاد تا شما را به وسیله آن پاک گرداند».

وی افزود:پیامبر عظیم الشأن اسلام در این مورد فرموده اند «خداوند پاک است و پاکی را دوست دارد، پاکیزه است و پاکیزه گی را دوست دارد. هیچ لباسی زیباتر از سلامتی نیست.

حجت الاسلام سیادت با اشاره به آیه «۲۴» سوره عبس و سخن پیامبر اسلام (ص)، ادامه داد: «انسان باید به غذای خویش بنگرد، هرکس کم بخورد، بدنش سالم می ماند و صفای دل می یابد، هرکه پرخوری کند، بدنش بیمار و قلبش سخت می شود.

حجت الاسلام سیادت گفت: دین مبین اسلام و ائمه معصومین و طاهرین علیهم السلام، راه روش زندگی درست، سالم و پاکیزه و سلامتی جسم‌ و تن را برای ما به ارمغان آورده اند، هماننداین فرموده امام صادق علیه السلام که «انسان هنگام خارج شدن از حمام، بر دو تا پای خود آب سرد بریزد، این کار بیماری را از بدنت بیرون می کند».

امام جمعه شهر پاتاوه در خطبه سیاسی نماز با اشاره به هفته سلامت بانوان ایرانی، با شعار «بانوی سالم، خانواده سالم و جامعه سالم» به نقل از پیامبر«ص»، گفت:رمقدس ترین و مستحکم‌ترین کانون‌ها،کانون خانواده است، به ویژه بانوان که مادر، اصل خانواده محسوب می‌شوند.

وی در بخش دوم خطبه سیاسی به راهبردهای حکیمانه مقاومت فلسطین در جنگ اراده‌ها بر علیه صهیونیسم اشاره و اظهار کرد: ۳۲ روز از عملیات تاریخ ساز و سرنوشت ساز طوفان الاقصی گذشت، عملیاتی که دستاوردهای بزرگ راهبردی را در پی داشته و خواهد داشت.

حجت الاسلام سیادت ادامه داد: دستاوردهای راهبردی عملیات طوفان الاقصی افسانه بازدارندگی اسرائیل را شکست، کشاندن جنگ به قلمرو را برای همیشه در هم شکسته و هویت طوفان الاقصی فلسطین ماند.

امام جمعه شهر پاتاوه با اشاره به اینکه جنگ روانی رژیم جعلی‌ها هم ناکار شد، بیان کرد: درگیرسازی صهیونیست‌ها در شمال و جنوب فلسطین با حزب الله و انصارالله یمن با حفظ ابهام در واکنش و تحلیل ناپذیری برای دشمن یک ضرورت بود که انجام گرفت.

وی با بیان اینکه فشار بر آمریکا به عنوان اتاق طراحی و فرماندهی صهیونیست‌ها با محوریت مقاومت سوریه، عراق و یمن صورت گرفت، ادامه داد: بیدارسازی امت اسلامی و مردم غرب با بستن راه صدور نفت و ارزاق به سرزمین های اشغالی توسط دولت های اسلامی به عنوان یک ضرورت باید مدنظر قرار گیرد.

حجت الاسلام سیادت ضمن تاکید بر اینکه پیروزی همه جانبه مردم مظلوم فلسطین بسیار نزدیک است، اظهار کرد: رژیم صهیونیستی به عنوان دومین جنایتکار جنگی جهان بیش از ۳۰ مورد جنایت جنگی آنها در فلسطین در برابر سکوت سازمان‌های حقوق بشری در جهان صورت گرفته و آنها را در دنیا رسوا کرده است.

خطیب نماز جمعه پاتاوه محاصره غزه و جلوگیری از انتقال آب، غذا و سوخت را جنایت جنگی اثبات شده دانست و گفت: حملات به غیرنظامیان، نقض جدی کنوانسیون چهارم ژنو و امضای رژیم صهیونیستی پای توافق در سال ۱۹۵۱میلادی طبق ماده ۱۴۷ کنوانسیون مذکور مانند قتل عمد، واردکردن عمدی آسیب شدید جسمانی، تخریب و غصب اموال، بمباران منطقه‌ای به شیوه ممنوعه، جزو حملات شدید خودسرانه به شمار می‌رود.

وی شهادت بیش از ۱۰ هزار نفر از مردم مظلوم و بی دفاع غزه که اکثر آنها کودکان و زنان هستند را یادآور شد و گفت: یکی از وزرای کابینه نتانیاهوی ملعون، تهدید به بمب اتمی علیه مردم مظلوم فلسطین کرده که در این مدت بمب‌های ریخته شده بر سر مردم مظلوم غزه دو برابر بمب اتمی بودند.

کد خبر 1732771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha