آمریکا میدان دار جنایات اسرائیل در غزه است

امام جمعه شهرستان پاکدشت گفت:  امروز اسرائیل با میدان داری آمریکا به این کشتار وقیحانه دست زد و مردم آزادی خواه جهان حتی در خود آمریکا صدای حمایت از مظلوم سر می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان های استان تهران،حجت الاسلام رضا جوکار امام جمعه پاکدشت در خطبه های عبادی سیاسی و دشمن شکن این هفته نماز جمعه با اشاره به فرا رسیدن سالگرد آسمانی شدن شهید تهرانی مقدم اظهارداشت: شهید تهرانی مقدم به همراه همرزمان شهیدش در ۲۰آبان سال ۱۳۹۰ و در پادگان نظامی به دلیل انفجار زاقه مهمات به فیض شهادت نائل شدند.  رهبری در وصف شهید تهرانی مقدم درذیل پیام شهادت و حتی در دیدار با وی فرمودند ایشان سردار عالی قدر، دانشمند برجسته، پارسای بی ادعا، شخصیتی با عزم راسخ و با نگاه به افق های بلند هستند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت درک جایگاه شهدای اقتدار تصریح کرد: شهید تهرانی مقدم پدر موشکی ایران و پرچم دار خودکفایی در ایران است و اگر امروز ایران اسلامی دارای بازدارندگی و دست برتر در جهان است بواسطه تلاش های شبانه روزی این شهید و همرزمانشان است و از کسانی که برای ارتقای قوت و اقتدار و رشد بازدارندگی تلاش ایران اسلامی می کنند تشکر می کنیم.

حجت الاسلام جوکار با اشاره به تحولات منطقه و بویژه غزه با تاکید بر میدان داری آمریکا برای کشتار بی گناهان ابراز کرد: کشتار وحشیانه ای که در غزه ظرف سی و اندی روز رخ داده و در حال انجام است قلب هر انسان دارای فطرت بیدار را به درد می آورد، در این ۳۰ و اندی روز ۴هزار و ۸۰۰کودک، ۲هزار و ۶۰۰نفر زن به دست کسانی که با شعار " زن زندگی ازادی" تلاش می کردند ایران را به آشوب بکشند به شهادت رسیدند، ۲۶هزار نفر مجروح و ۲هزار و ۶۰۰ و ۶۰نفر مفقودالاثر هستند که از این تعداد هزار و دویست نفر کودک هستند که معلوم نیست کجا هستند.

خطیب نمازجمعه پاکدشت اضافه کرد: تاکنون در غزه دویست و بیست هزار خانه، ۱۱۲ مسجد، ۱۵مرکز بهداشتی و درمانی، ۵۱کلینیک، ۱۵۰ آمبولانس، ۱۶بیمارستان و ۳۸مدرسه بصورت کامل تخریب و تعطیل شدند. ۱۵۷ نفر از کادر درمان و خبرنگار شهید شدند این آماری است که به دست آمده و احتمالا این امار بیشتر از این خواهد بود. این وضعیت در حالی رخ می دهد که مصر رود نیل را دارد و غزه تشنه هستند کشورهای عربی نفت دارند و آمبولانس ها و بیمارستانها به دلیل نبود سوخت تعطیل و از کار افتاده اند و تعداد شهدا در حال افزایش است. 

امام جمعه پاکدشت در ادامه یادآور شد:  امروز اسرائیل با میدان داری آمریکا به این کشتار وقیحانه دست زد و مردم آزادی خواه جهان حتی در خود آمریکا صدای حمایت از مظلوم سر می دهند. آمریکا به دنبال تنفس مصنوعی دادن به اسرائیل در حال نابودی است در حالی که جهان دیدند امریکا از پس غزه کوچک بر نیامد، آنها نمی توانند حرف از گزینه های نظامی بر علیه ایران بزنند؛ امروز شعار مرگ بر آمریکا تبدیل به یک شعار مشترک در جمع مردم جهان شده است و نقاب خونخواری و استکبار از چهره آمریکا و اسرائیل چیده شد.

کد خبر 1732782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha