وحدت و ایستادگی ملت های اسلامی در برابر دشمنان لازم است

امام جمعه موقت اصفهان گفت: وحدت و ایستادگی ملت های اسلامی در برابر دشمنان و محکومیت دولت های کودک کش در شرایط فعلی لازم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، حجت الاسلام سید احمد محمودی در خطبه های نماز جمعه اصفهان با اشاره به اتفاقات اخیر و حمله نظامی به فلسطین و شهادت ۱۰ هزار نفر مردم غزه و چهار هزار کودک اظهاداشت: چهره واقعی آمریکا و اسرائیل در دنیا مشخص شده و همه به ظالم بودن آنان پی بردند.

امام جمعه موقت اصفهان افزود: دشمن به ظلم و ستم خیلی معرفی شده بود اما با کودک کشی و جنایت ظالمانه این روزها بیشتر خود را به جهانیان معرفی کرد.

وی با بیان اینکه نباید در برابر این ظالمان سکوت کرد، گفت: وحدت و ایستادگی ملت های اسلامی در برابر دشمنان و محکومیت دولت های کودک کش در شرایط فعلی لازم است.

حجت الاسلام محمودی ادامه داد: اگر جوامع اسلامی این جنایت ها را محکوم کنند و در برابر دشمنان بایستند، نتیجه خواهیم گرفت و دشمن وادار به عقب نشینی خواهد شد.

وی ادامه داد: طوفان الاقصی در برابر دشمنی و جنایت های اسرائیل بود که آنان چگونه چنین دهه بر علیه مردم مظلوم ظلم و ستم می کنند.

امام جمعه موقت اصفهان به واقعه ۲۵ آبان اشاره کرد و اذعان داشت: تشیع ۳۷۰ شهید در یک روز و حرکت کاروان های جدید رزمندگان برای دفاع از انقلاب حائز اهمیت است و این نشان از عشق به وطن و ارزش ها است.

وی خاطرنشان کرد: صدام با حمایت شیطان بزرگ به ایران حمله کرد و ظلم و ستم به مردم واداشت ولی با همه وجود شکست خورد و مجبور به عقب نشینی شد.

حجت الاسلام محمودی به روز کتاب و کتابخوانی نیز اشاره کرد و از متولیان امر خواست تا به موضوع کتابخوانی در جامعه توجه کنند.

وی یادآورشد: ایجاد انس با کتاب برای پیشرفت و توسعه کشور لازم است.

کد خبر 1732786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha