قدرت‌های جهانی در برابر جنایات اسرائیل کودک‌کش، خود را به خواب زده‌اند

به گفته آیت الله خاتمی، علی رغم ایستادگی مردم غزه و فلسطین در برابر جنایات اسرائیل کودک کش، قدرت‌های جهانی خود را به خواب زده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، آیت الله علی خاتمی، امام جمعه زنجان در خطبه‌های امروز نماز جمعه اظهار کرد: علی رغم ایستادگی مردم فلسطین در برابر اسرائیل کودک کش قدرت‌های جهانی خود را به خواب زده اند.  
وی پیروز این میدان را مردم غزه و فلسطین خواند و گفت: در غزه مردم بدون سلاح در برابر اسرائیل ایستادگی کردند و اسرائیل نیز برای کشتار کودکان زنان و مردان هیچ اغماضی ندارد.  


آیت الله خاتمی صبوری مردم غزه در برابر شکست دشمن را مهم ارزیابی کرد و گفت: پیروز نهایی این جنگ مردم غزه خواهد بود.  


وی ضمن اظهار تاسف از شهادت  ۱۰ هزار نفر شهید که بیشتر آنان را زنان و کودکان فلسطینی تشکیل می‌دهند، گفت: خداوند حامی کسانی خواهد بود که در راه هدف استقامت کنند.  


نماینده ولی فقیه در استان به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص مردم غزه اشاره کرد و یادآور شد: به فرموده ایشان مردم غزه با استقامت خود وجدان بشری را به حرکت درآوردند و امروز جمعیت بسیاری در خیابان‌های آمریکا و کشورهای غربی علیه اسرائیل و آمریکا شعار می‌دهند.  


وی در ادامه به هفته کتاب و کتابخوانی اشاره کرد و با بیان اینکه گام‌های خوبی در زمینه کتابخوانی برداشته شده است،  ادامه داد: مقام معظم رهبری همواره در خصوص کتابخوانی و نقش آن در ارتقاء سطح فرهنگ جامعه تاکید داشتند.  


نماینده ولی فقیه در ادامه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید حاج حسن تهرانی مقدم افزود: شهید تهرانی مقدم در ۸ سال جنگ تحمیلی در کنار همرزمان خود در دفاع از کشور جانفشانی نموده است.  


به گفته وی زندگی شهید تهرانی مقدم همراه با تلاش مستمر بوده است و به همین منظور مقام معظم رهبری از لقب پارسای بی ادعا در مورد این شهید استفاده می‌کند.  

کد خبر 1732791

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha