رژیم صهیونیستی در مقابل جبهه مقاومت جز کودک کشی، هیچ توفیقی نداشته است

حجت الاسلام مرادپور با اشاره به سخنرانی حکیمانه سید مقاومت، گفت: همه گزینه‌های مقاومت روی میز است اما امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی به جز کودک کشی هیچ توفیقی نداشته است و جرات جنگ با رزمندگان را ندارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، حجت‌الاسلام سعید مرادپور، امام جمعه ابهر در خطبه نماز جمعه ، افزود: مقام معظم رهبری در دیدار با دانش آموزان و جوانان فرمودند: که شما باید از حوادث، مسائل و آنچه که اتفاق می‌افتد تحلیل داشته باشید لذا جوانان باید بیشتر تلاش کنند تا انقلاب و حوادث آن را بشناسند.


وی با بیان اینکه چون تحلیل نکرده و صحبت نمی‌کنیم دشمن برخی از حوادث را واژگون تحلیل می‌کند، ادامه داد: در مورد تاریخ پهلوی طاعوت نیز شاهدیم که تحریف می‌کند و مردم باور می‌کنند.


امام‌جمعه ابهر با یادآوری اینکه یکی از نکات مهمی که مقام معظم رهبری نیز اشاره کردند و خیلی از گرفتاری‌های  اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و... ریشه در این مسئله دارد توجه نکردن به موضوع تحلیل است، گفت: اگر تحلیل خوب از وقایع داشته باشیم قطعا دشمن در رسیدن به اهدافش ناموفق خواهد بود.


حجت‌الاسلام مرادپور با بیان اینکه باید مسئولین و مردم باید تجملات را کنار گذاشته و تقوا، ایثار، پرهیزگاری، از خودگذشتگی شهدا را در دستور کار خود قرار دهند، تصریح کرد: متاسفانه شاهد این هستیم که برخی اقتصاد اسلامی مبتنی بر عدالت را کنار گذاشته و آشکارا گفتند که اگر توسعه اقتصادی به عده‌ای داده شده و برخی دیگر  زیر چر خ توسعه له شوند اشکالی ندارد. 


وی با بیان اشاره به واگرایی دهه هفتاد،  گفت: در دهه هفتاد سعی بر این بود تا جامعه برای فرهنگ غربی هموار شود که این کار را کردند که در نتیجه این موضوع برخی مسایل فرهنگی به وجود آمد که در حال حاضر درگیر نتیجه خیلی از این مسائل هستیم اما امروز شاهدیم همان‌هایی که این اتفاقات را به وجود آورده‌اند خود منتقد ما هستند.


حجت الاسلام مرادپور در ادامه با اشاره به سخنرانی حکیمانه سید مقاومت، عنوان کرد: همه گرینه‌های مقاومت روی میز است اما امروز شاهدیم که رژیم کودک کش به جز کودک کشی هیچ توفیقی نداشته است و جرات جنگ با رزمندگان را ندارد.


امام جمعه ابهر با اشاره به اینکه دشمن درحال ایجاد ناامیدی و اختلاق افکنی در جبهه مقاومت و در بین مردم است، ادامه داد: این امر در حالی است که جبهه مقاومت باهم بوده و پیروزی اذعان جبهه مقاومت، مخصوصا مردم قهرمان فلسطین و شاخه حماس خواهدبود.


وی با بیان اینکه سفر ریاست جمهوری به اجلاس اکو و تلاش موفق دولت بر دیپلماسی منطقه نیز قابل توجه است، گفت: دولت در تلاش است که سیاست اتکا به غرب را بشکند که خوشبختانه موفق نیز شده است لذا بایدتلاش کنیم امروز از فرصت‌هایی که در منطقه داریم  به خوبی استفاده کنیم.

کد خبر 1732798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha