واکنش مقامات لبنان به حمله توپخانه‌ای رژیم صهیونیستی به بیمارستان «میس الجبل»

رژیم صهیونیستی پنج خمپاره به اطراف شهرک میس الجبل پرتاب کرد که یکی از آنها به نزدیکی بیمارستان دولتی میس الجبل اصابت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، خبرنگار روسیاالیوم گزارش داد: در بحبوبه بمباران مستمر شهرهای جنوبی در بخش‌های غربی و شرقی لبنان، یک خمپاره اسرائیلی در نزدیکی بیمارستان دولتی میس الجبل در جنوب لبنان فرود آمده است.

خبرنگار روسیاالیوم اعلام کرد: پنج خمپاره از خمپاره انداز ارتش رژیم صهیونیستی به اطراف شهرک میس الجبل پرتاب شده است که یکی از آنها در نزدیکی این بیمارستان فرود آمده است.

وزارت بهداشت لبنان، هدف قرارگرفتن بیمارستان میس الجبل را محکوم کرد و مقامات رژیم صهیونیستی را مسئول کامل این اقدام غیرقابل توجیه دانست. اگر این خمپاره که این بیمارستان را هدف قرارداده بود، منفجر می شد، نتایج فاجعه آمیز به بار می آورد.

این وزارتخانه از جامعه بین الملل، موسسات سازمان ملل و کمیته بین المللی صلیب سرخ خواست تا وظایف خود را در حفاظت از مراکز درمانی و پزشکی و کارکنان آن و تضمین تکرار نشدن اینگونه اقدامات تجاوزکانه انجام دهند.

این وزارتخانه همچنین خواستار انجام تحقیقات کامل و عادلانه برای مجازات مسئولان این جنایت‌ها شد.

از سوی دیگر، حسین یاسین، مدیر بیمارستان میس الجبل، اعلام کرد: بخش اورژانس در بیمارستان میس الجبل در نتیجه بمباران اسرائیلی خسارت دیده و یکی از پزشکان این بخش زخمی شده است.

کد خبر 1732816

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha