تصمیم قاطع ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان جنوبی برای یک واحد تولیدی

مشکلات یک واحد صنعتی خوسف در نشست ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی با حضور رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بررسی و تصمیماتی برای ادامه فعالیت اقتصادی این واحد تولیدی اتخاذ شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، حجت الاسلام علی موحدی‌راد امروز (۲۰ آبان) در حاشیه جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی دادگستری استان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در هفته گذشته مدیرعامل کشتارگاه صنعتی خوسف مراجعه‌ای داشت به جهت مطالبات یکی از بانک‌ها از طریق اجرائیات ثبت، دستور توقیف حساب‌های بانکی و انسداد حساب‌ها و توقیف کامیون‌های یخچال‌دار صادر شده است.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی ادامه داد: در همین راستا دستور داده شد فعلا اجرائیات ثبت منوط به تصمیم‌گیری در ستاد اقتصاد مقاومتی در دادگستری کل خراسان جنوبی را متوقف کنند.

وی افزود: امروز ابتدای هفته این جلسه را ضروری تشکیل دادیم و در بررسی صورت گرفته مشخص شد این کشتارگاه یک سری بدهی‌هایی داشته است که در ستاد تسهیل استانداری در آن خصوص امهال صادر شده و بانک‌ها همکاری داشته‌اند.

حجت الاسلام موحدی‌راد گفت: اما یکی از بانک‌هایی که به عنوان مطالباتش فعلا دستور اجرائیات از ثبت گرفته بود متاسفانه در ستاد تسهیل استانداری شرکت نکرده بود که به همان خاطر امروز مصوب کردیم مادامی که بانک مربوطه مدیرعامل یا مسئولین در ستاد تسهیل استانداری شرکت نکرده‌اند از هر گونه توقیف حساب‌ها و اجرائیات ثبت خودداری شود.

رئیس کل دادگستری خراسان جنوبی بیان داشت: بعد از تعیین تکلیف در ستاد تسهیل استان در خصوص مطالبات این بانک و وضعیت کشتارگاه در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری کل استان خراسان جنوبی تصمیمی مقتضی اتخاذ خواهد شد.

کد خبر 1732835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha