برنده جایزه اسکار: زمان آن رسیده فلسطین آزاد شود

سوزان ساراندون، بازیگر مشهور هالیوود و برنده جایزه اشکار ضمن شرکت در تظاهرات حمایت از فلسطینیان در نیویورک، تاکید کرد: زمان آن رسیده فلسطین آزاد شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از عربی 21، سوزان ساراندون، بازیگر مشهور آمریکایی به صدها نفر در راهپیمایی در نیویورک پیوست و حمایت خود را از غزه اعلام کرد و خواستار آتش بس شد.

برنده جایزه  اسکار در سخنرانی خود در این تظاهرات، گفت: برای ایستادن در کنار مردم فلسطین لازم نیست فلسطینی باشید.

وی افزود: لازم نیست فلسطینی باشید تا بفهمید که ذبح پنج هزار کودک غیرقابل قبول و جنایت جنگی است.

سوزان ساراندون در ادامه اظهار کرد: لازم نیست فلسطینی باشید تا بفهمید که هر روز طبق گزارش سازمان ملل متحد و سایر سازمان های بشردوستانه جنایت جنگی در غزه انجام می شود.

ساراندون، یکی از برجسته‌ترین افراد مشهور هالیوود است که از آرمان فلسطین حمایت می کند.

وی از طریق حساب‌های خود در سایت های مختلف رسانه های اجتماعی، تصاویری از قتل عام اسرائیل علیه غیرنظامیان و همچنین شهادت ساکنان غزه و بیانیه های محکومیت صادر شده توسط عفو بین الملل را به اشتراک گذاشته است.

ساراندون همچنین تاکید کرد که این فرصتی است برای آگاه‌سازی مردم است، اگر می‌خواهند آزاد اندیش باشند. اکنون زمان آن رسیده تا فلسطین آزاد شود.

در 13 اکتبر 2021، مصادف با جشن روز مردم بومی در آمریکا، ساراندون در توییت خود تصویری از نقشه فلسطین را منتشر کرد و به مساحت سرزمینی که در طول سالیان سال است که مصادره شده است، اشاره کرد.

کد خبر 1732854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha