اردوی فرهنگی تربیتی کانون امام علی(ع) در جنگل های نکا برگزار شد

افشار زاده گفت: اردوی سیاحتی، تفریحی کانون فرهنگی، هنری امام علی (ع) نکا، به مدت یک روز در طبیعت این شهرستان برگزار شد.

مجتبی افشارزاده- مدیر مسوول کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران اظهار کرد: توجه به برنامه های تفریحی در کنار برنامه های آموزشی، فرهنگی و دینی از برنامه های مهمی است که در طول سال با هدف نشاط آفرینی برگزار می شود.

اردوی فرهنگی تربیتی کانون امام علی(ع) در جنگل های نکا برگزار شد

وی افزود: اوقات فراغت بهترین فرصت برای جذب دانش آموزان به مساجد و رشد و تعالی معرفتی این قشر محسوب می شود و این مهم در طول تابستان با قوت برگزار شد و در اوقات فراغت بعد از مدارس هم برنامه های مختلف فرهنگی و دینی در دستور کار است.

 مدیرمسئول کانون های فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا یادآور شد: فعالیت های متنوع فرهنگی،   هنری و مذهبی در حال برگزاری است و تلاش داریم با کادر سازی، کودکان و نوجوانان را بیشتر به مسجد جذب کنیم و مفاهیم دینی را در قالب های مختلف آموزش دهیم.

اردوی فرهنگی تربیتی کانون امام علی(ع) در جنگل های نکا برگزار شد

افشارزاده گفت: در همین راستا کانون فرهنگی، هنری امام علی (ع) نکا اقدام به برگزاری اردوی سیاحتی، تفریحی به مدت یک روز در مکان تفریحی و خوش آب و هوای طبیعت کرد.

وی یادآور شد: در این اردوی یک روزه که بیش از ۲۰ نفر از اعضای کانون فرهنگی، هنری امام علی(ع) نکا حضور داشتند؛ برنامه های متنوعی از جمله مسابقات فرهنگی، برپایی نماز جماعت،  بیان حدیث، برنامه های تفریحی و مسابقات ورزشی برگزار شد.

کد خبر 1732889

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha