برنامه های حرم حضرت معصومه (س) در هفته جاری تشریح شد

برنامه های حرم حضرت معصومه(س) در هفته جاری از سوی روابط‌ عمومی و تبلیغات این آستان مقدس اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان قم، برنامه های حرم مطهرحضرت معصومه (س)، از سوی روابط‌عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) اعلام شد.

 بر اساس این گزارش نیایش صبحگاهی حرم مطهر حضرت معصومه (س) تا سه‌شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اصغر ظهیری، پنجشنبه با قرائت زیارت عاشورا توسط جواد برزگر و جمعه نیز با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدپور برگزار خواهد شد.

 مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهرحضرت معصومه (س)، فردا یکشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام صادق انواری‌نسب، دوشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اصغر آیتی، سه‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام سید ابوالفضل موسوی، چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام اصغر آیتی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام هادی یعقوب زاده برگزار می‌شود.

 همچنین مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهرحضرت معصومه (س) تا سه‌شنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام علی خادمی، محمدعلی عدالت و علی‌اصغر قائمی، چهارشنبه در قالب برنامه روایتگری شهدا، پنجشنبه در قالب محفل انس با قران کریم و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام میراحمدی و قرائت زیارت آل یاسین توسط فیض‌الله‌زاده دنبال می‌شود.

مراسم شب‌های حرم مطهرحضرت معصومه (س) تا چهارشنبه به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام‌والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، سیدحسین حسینی قمی، سیدحسین مؤمنی و ناصر رفیعی، پنجشنبه با سخنرانی آیت‌الله تحریری و مداحی میثم مطیعی و جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدحسین مؤمنی برگزار خواهد شد.

همچنین دعای کمیل پنجشنبه‌شب با صدای میثم مطیعی و زیارت جامعه کبیره با صدای حجت‌الاسلام ناصرشهیدی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1732990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha