۱۴۴ کتابخانه مخزن‌دار و ۴۷۰ کتابخانه باز در کانون‌های مساجد فعال هستند

انقانی از فعالیت ۱۴۴ کتابخانه مخزن دار و ۴۷۰ کتابخانه باز در کانون های مساجد استان مرکزی خبر داد.

مرتضی انقانی ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: ترویج فرهنگ کتابخوانی در جامعه امری ضروری است و کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یکی از پایگاه های فرهنگی نقش موثری در این راستا دارند.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی با اشاره به جامعه هدف کانون های مساجد، افزود: جامعه هدف ما بیشتر قشر جوان و نوجوان هستند که به همین دلیل فعالیت کتابخانه های مساجد از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی هفته کتاب و کتابخوانی را فرصت مناسبی برای ترویج این فرهنگ متعالی در جامعه دانست و بیان کرد: در این هفته کتابخانه های کانون های مساجد فعالیت های فرهنگی مختلف را در این راستا در مساجد و با حضور اعضای کانون دارند.

کتابداران مساجد، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی تقدیر می شوند

۱۴۴ کتابخانه مخزن‌دار و ۴۷۰ کتابخانه باز در کانون‌های مساجد فعال هستند

انقانی در ادامه با اشاره به هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی از کتابداران کانون های فرهنگی هنری مساجد سراسر استان تقدیر می شود.

وی با اشاره به اهمیت ترویج این فرهنگ در جامعه تاکید کرد و گفت: هفته کتاب و کتابخوانی فرصت مناسبی برای این امر است و باید در این راستا گام های اساسی برداشته شود.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی به فعالیت کتابخانه های مساجد اشاره کرد و افزود: کانون های مساجد با تاسیس کتابخانه در راستای گسترش فرهنگ مطالعه تلاش می کنند و بحمدالله تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان عضو کتابخانه های مساجد هستند ...

این مقام مسئول با اشاره به اینکه بازدید از کتابخانه های کانون های مساجد و تقدیر و تشکر از کتابدارن از برنامه ها ما در طول هفته کتاب و کتابخوانی است، ادامه داد: در حال حاضر ۱۴۴ کتابخانه مخزن دار در کانون های فرهنگی هنری مساجد فعالیت دارند

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی، همچنین با اشاره به اینکه ۴۷۰ کتابخانه باز در مساجد استان مرکزی داریم بیان کرد: به طور تقریبی ۳۰ هزار نفر در این کتابخانه ها عضو هستند.

کد خبر 1733068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha