حوزه سلامت از اولویت های قوه قضائیه است

مرتضوی گفت: حوزه سلامت از حوزه‌های بسیار مهم وقابل توجه برای قوه قضاییه می‌باشد. 

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، سیدامیر مرتضوی در حاشیه برگزاری نمایشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشگاهی، تجهیزات کلینیک،البسه یکبار مصرف بیمارستانی با بیان اینکه حوزه سلامت از حوزه‌های بسیار مهم وقابل توجه برای قوه قضاییه، می‌باشد، گفت: ما به عنوان حافظ جان انسان‌ها وظیفه داریم در این حوزه به تکنولوژی نوین و پیشرفته رو بیاوریم .

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی ادامه داد: از این رو باید بتوانیم وابستگی خودمان را به کشورهای خارجی کاهش دهیم و از ظرفیت نخبگان و استعدادهای درخشانی که داریم به بهترین شکل استفاده نماییم .

وی افزود: خوشبختانه امروز شاهد این اتفاق دراین نمایشگاه بودیم که درحوزه‌های مختلف پزشکی دارای پیشرفت‌های زیادی هستیم وامیدواریم وابستگی این حوزه به مرور کاهش یابد.

مرتضوی اظهار کرد: این که نسل جوان و نخبه به بهترین شکل به کار گرفته‌ شده اند، بسیار اثرگذار است و در واقع یک کار ترکیبی را در این نمایشگاه مشاهده کردیم و شاهد یک تکمیل زنجیره‌ای کار در حوزه پزشکی هستیم که بسیار قابل توجه است .

وی تصریح کرد: این کار سبب شده است که هزینه‌های حوزه سلامت به شدت کاهش پیدا کند و امکان رقابت نه تنها با کشورهای آسیایی بلکه با کشورهای اروپایی و آمریکایی را فراهم سازد و خوشبختانه دربحث صادرات از لحاظ حجم و دامنه شاهد گستردگی زیادی باشیم.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری خراسان رضوی خاطر نشان کرد: امیدواریم شاهد رشد و توفیقات بیشتری در نمایشگاه‌های بعدی حوزه پزشکی و دندانپزشکی نیز باشیم تا با افزایش سطح تولیدات ملی ،وابستکی نظام سلامت به خارج کشور کاهش یابد و درنتیجه به کاهش هزینه‌های بیماران کمک کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر 1733095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha