تاریخچه سرزمین فلسطین به صورت مستند بازخوانی شود

افشارچی به لزوم بازخوانی تاریخچه سرزمین فلسطین به صورت مستند تاکید کرد و گفت: در یک ماه اخیر عظمت پوشالی که رژیم صهیونیستی از خود درست کرده بود فرو ریخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، محسن افشارچی، استاندار زنجان، امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، به انتخابات پیشرو و بررسی صلاحیت داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و گفت: مردم باید در قالب مردم سالاری فردی را انتخاب کنند که به مشکلات رسیدگی کند.

وی در ادامه با ابراز انزجار از اقدامات ددمنشانه اسرائیل بر علیه مظلوم فلسطین و غزه اشاره کرد و گفت: جهت‌گیری جمهوری اسلامی جهت‌گیری درستی درباره فلسطین است.

استاندار زنجان به لزوم بازخوانی تاریخچه سرزمین فلسطین به صورت مستند تاکید کرد و گفت: در یک ماه اخیر عظمت پوشالی که رژیم صهیونیستی از خود درست کرده بود فرو ریخت

در ادامه معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان نیز از تشکیل تیم رسانه‌ای برای اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و نظام خبر داد و گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانی دستاوردهای دولت و نظام باید تولید محتوای فاخر داشته باشند.

ابوالفضل رفیعی، گزارشی از روند اقدامات ستاد انتخابات استان زنجان ارائه داد و افزود: از ۳۷۴ داوطلب نمایندگی در حوزه‌های انتخابیه استان ۲۳۰ نفر توسط هیئت اجرایی تایید صلاحیت شدند.

وی بر استفاده نکردن از اموال دولتی برای فعالیت‌های انتخاباتی تاکید کرد و گفت: افراد رد صلاحیت شده می‌توانند از طریق هیئت نظارت بر انتخابات شکایات خود را پیگیری کنند.

کد خبر 1733109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha