دشمن ذائقه، فرهنگ و شجاعت ملت ایران را هدف قرار داده است

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمن ذائقه، فرهنگ و شجاعت ملت ایران را هدف قرار داده است، گفت: آغوش بسیج به عنوان خانه و تکیه‌گاه، برای همه ملت ایران باز است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زنجان، سردار معروفی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در پنجمین اجلاس سالانه مجمع بسیجیان استان زنجان از دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی به عنوان یک اصل مهم یاد کرد و گفت: مهمترین وظیفه همه ما دست‌یابی به اهداف انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه سپاه و بسیج سنگر بزرگ و مستحکم انقلاب اسلامی و بازوی حفظ تمامیت ارضی هستند، خاطرنشان کرد: آغوش بسیج به عنوان خانه و تکیه‌گاه، برای همه ملت ایران باز است.

سردار معروفی با تاکید براینکه دشمنان انقلاب قابل اعتماد و قابل پیش بینی نیستند، یادآور شد: ملت ایران در تمامی عرصه‌ها ثابت کرده اند هوشیار هستند و فریب دشمن را نخواهند خورد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین  با یادآوری اینکه هدف اصلی دشمن اختلاف افکنی میان قومیت‌ها و مذاهب است، افزود: امروز دشمنان توان حمله نظامی به ایران را ندارند و از آنجائیکه دشمن محاسبه گر است و می‌داند جنگ سخت هزینه بسیار دارد بنابراین تمام تلاش و حرکت جبهه‌ای دشمن قرارگاهی است و ما هم باید به صورت قرارگاهی عمل کنیم.

وی با بیان اینکه این قرارگاه فرهنگی است و می‌توان با هم افزایی مقابل موازینه کاری را گرفت تا به اهداف خود برسیم، افزود: امروز دشمن با تمام قوا در بستر فضای مجازی با وارونه جلوه دادن حقایق قلب‌ها را هدف قرار گرفته است.

سردار معروفی با اشاره به اینکه دشمن ذائقه، فرهنگ و شجاعت ملت ایران را هدف قرار داده است، گفت: سردار سلیمانی را نباید با خاطره بلکه باید با نظام‌های فکری او تعریف کنیم، این شهید دارای مجموعه‌ای از نظام‌های سیاسی، شهامت، غیرت، ولایتمداری، ولایت باوری، خانه و خانواده بود.

استاندار زنجان نیز در سخنانی با بیان اینکه در حال حاضر ۳۸ درصد از اقتصاد استان مربوط به بخش صنعت است، گفت: ۱۵ درصد مربوط به بخش کشاورزی و بقیه هم مربوط به خدمات است.

محسن افشارچی ضمن تاکید به ورود جدی به کارهای پژوهشی گفت: مشکلات جدی‌تری در استان داریم که باید به آنها رسیدگی شود و یکی از این موضوعات بهره‌وری است.

وی ضمن انتقاد از اتلاف آشکار منابع هستیم، اضافه کرد: بخشی از این موضوع مربوط به مباحث فرهنگی است که در این حوزه باید با روستائیان صحبت شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه در حوزه عفاف و حجاب ۱۸ دستگاه داریم که هرکدام راه خود را می‌روند، افزود: چه اتفاقی می افتد که یک برنامه منسجم درباره عفاف و حجاب داشته باشیم.

کد خبر 1733133

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha